Saturday, September 20, 2008

19 Tahun 96 Bulan Berlalu...

Tadi aku bangun sahur, aku rasa sedikit kelainan. Aku pelik. Tertanya-tanya kenapa. Sehinggakan aku tidak boleh tidur kembali. Aku melompat dari satu blog ke satu blog yang lain, sehingga sampai ke blog cik engku.

Aku bercucuran airmata apabila melihat header blog cik engku. Aku tidak dapat berkata apa-apa. Airmata terus mengalir. Inilah header cik engku.

Oh ya! Airmataku bercucuran sahaj kerana terharu. Ia juga kerana 'seronok jadi tua'? Apakah? Aku baru 19 tahun 96 bulan okay...

Ah! Aku dipaksa edit oleh encik Addam.

Terima kasih bebanyak kepada encik Addam. Walaupun encik Addam tidak menghadiahkan aku Penyiasat Remaja Kes 6, aku still terharu. Masih lagi bercucuran airmata. Terima kasih lagi diucapkan. Nanti akan aku claim juga Penyiasat Remaja Kes 6.

Ini aku curi daripada blog encik Addam. Tapi encik Addam, kali ini aku mahu menyamar tenggiling.

*err... sila klik gambar untuk paparan yang lebih jelas...

40 comments:

Anonymous said...

gambar blur la.
haih
edit2
:)

selamat hari lahir cik hazim
semoga kamu sentiasa tua.
erk..

Jack a.k.a adDam said...

dem... patut la rajin
komen blog aku awal subuh...
pegi smule blog aku weih!

Don Balon said...

hajime..
selamat hari lahir...
jangan risau..
sekurang-kurangnye bateri hidup aok dah kompom cecah 27..
okay la tu..jangkahayat panjang..
yang belum masuk 20 tu pun mesti tertanya-tanya sempat tak..

Hajime said...

aku_yanhashim:
ah!
xpe...
nanti klik die jadik jelas nyata dan terang...
terima kasih sekali lagi...
nanti mau claim hadiah ya!

jack a.k.a addam:
sudah!
siap edit2 lagi...
terima kasih jugak kat ko...
seb baik ko wat post jer...
mau ko wat header ke...
background ke...
yeuwww...
(err... ladies di kecualikan... =op)
tq bebyk...

don balon:
baik!
saye tidak akan risau lagi...
tul ckp ko tu...
papepun...
thanx a lot ya!
for the wish...

Jack a.k.a adDam said...

Okeh la tuh...
Aku ingat... nak buat template
Tapi tu la...
Lupe...

Ah! Hari jadi enko seswai
layan lagu nih dowh

http://www.youtube.com/watch?v=sNxDllyUCdE

Sure enko humming chorus die
seanjang hari...

Wardrobe kita said...

HAPPY BIRTHDAY...

hui..ramainya org besday hari ni..jom open table..

Rahimin Idris said...

woi,
save day be!

suya said...

wahhh hepi bedeiiiiii...hihi

Hajime said...

jack a.k.a addam:
dem...
care dowh lagu tu...
la la la la la
(xtau lirik... humming je...)

qaseh.darwisy:
ah!
tq2...
open table?
ayuh!

rahimin idris:
ah!
baik!
tq2!

suya:
tq jugak!!!
(bercucuran airmate lagi coz ucapan kengkwn bloger)

l.i.f.e said...

selamat hari lahir. syukur alhamdulillah dah 27 tahun hidup.
semoga selamat dunia akhirat.

Tny said...

Hi..
Ur birthday rite??? Sebabnya sy slalu klik profil.. tp harini, bile tgk age.. dh berubah pun number tu.. increased!!! :P

Semoga baik2 selalu =)

Hajime said...

l.i.f.e:
ah!
terima kasih...
saye pun mengucapkan semuga slamat dunia akhirat jugak...
bukan sahaja kepada anda...
kepada sume!

tny:
yup!
eh!
ek?
isk...
terharu...
(bukan pasal ingat bday... pasal slalu klik profil... =op)
baiklah!
u too babeh...
semuga baik2 slalu ya!

Hajime said...

tny:
lupe...
tag later ya!
akan dibuat...
insyaallah...
=oD

poyotito said...

HAPPY BIRTHDAY!
birthday kita sama la!!!!
tapi saya tak tua macam awak la..


yang jujur dan ikhlas,
siti syarifah mohd jani

poyotito said...

patut ah pepagi buta dah komen blog gua.

Masy R. said...

happy birthday youuuuuuun!

Tny said...

Haahh.. apa tunggu lagi? Dh blow cabdle ke? Ermm.. byk dpt hadiah? Emm.. dh ready nk wat tag? :)

Happy Birthday Weekend =)

Sweety Cutielady said...

Selamat Hari Lahir!!! woohhoooo dah bosar dan panjang anak omak eh..

yoshz said...

May long age.

*teruk siut BI Rahimin.

Anonymous said...

hppy besdy bro..
muaaahhxxxx


p/s : da tangkap cintun ngn lagu "dengrla aku"

best..

Anonymous said...

semoga panjang umor..

dzul said...

hah..slamat hari jadi, smoga dimurahkan rezeki..

Hajime said...

poyotito's:
ah!
x same umur ek?
takpe...
janji same bday...
nanti leh kite couple tarikh bday kite...

yang jujur dan ikhlas,
hazim noh

poyotito's:
biasak a...

mas rahman:
ah!
tq2!
(byk kali dah bercucuran airmata ni)

tny:
err...
xde candle nak blow la...
cik tny x kasik kek...
ngan hadiah skali!
=op
tag?
dah ready dah ni...
(padehal xde idea lagi)
orite babeh!
tq lagi skali ya!

ct cutielady:
ah!
tima kasih omak!
eh!
ko bukan omak aku!
silap2...

yoshz:
yeah babeh...
ice age...

*aku ingat aku x reti bi pasal x paham...

nem0 o0h nem0:
tq babeh...

p/s: dgr kat myspace ek? tq2... silelah jadik fan siren dgn mengadd siren ya!

generasi:
ah!
tq...
anda juga...

dzulkarnain mohamad:
tq jugak...
dan diharap anda juga ya!

Anonymous said...

slamat besday hencik hajime..

gua ada aa no.6 tu..hehee..tapi stil dlm kontena tgh berlayar dlm kapal..huhuhu...

Izzah said...

birthday kamu?
selamat oke?moga dipanjangkan umur dan happy selalu:)
tanx for ur comment,u made me laugh:D

Hajime said...

che sue:
ah!
tq2...
wahhh!!!!!
nak2!
nape gi layarkan...
letak je kat msia...
isk...

izzah izzah:
yup!
tq...
kamu juga seharusnya begitu ya!
ah!
baguih le gitu...
marilah kite bergelak ketawa ya!

Ki Kiey said...

hajime:


haha.kamo sudah tua!
samt ary lahir!

Hajime said...

kikiey:
ah!
masih muda ma...
tq ya!

david santos said...

International Peace Day.

Hajime said...

david santos:
apekah?

arianna adrizal said...

welcome to d club! :)

semoga dimurahkan rezeki aminnnnn.

Hajime said...

ah!
welcome to the club?
oh!
sebaye ek!
yea!
u too babeh!
amin...

Sasha Sharifuddin said...

cheis..
saje nak tayang kat sumorg besday dia...nak claim bday gift bebanyak aaa tu...tak malu!haha

wey!happy belated birthday..sengaja aku balik kampung time tu..tanak belanja kau!hahahah!

takde aaa..memain je...aku ada gosip arini.sat gi aku ym kau!

Hajime said...

sasha sharifuddin:
aiseh...
kantoi gak...
tp x dpt hadiah gak ler...
isk...
tp dgn ko mmg aku nak claim...
tunggu...
ah!
gosip2!!!

Sasha Sharifuddin said...

aku tau!!!i have the PERFECT besday gift for you!

jeng!jeng!jeng!

booster magis!!mcm zaman2 kita berkawan baik..3 sekawan..lalalalalla

nanti claim..tapi ada syarat! aku pun bole claim balik hadiah besday aku!haha!aku nak life counter magis!

*gila demand..*

Hajime said...

sasha sharifuddin:
ah!
zaman dolu2...
diharap dpt diulang kembali!
tadehal nye...
setakat kaunter je...
aku kasik kat ko lagi 7-8 bulan!
wink2!

Sasha Sharifuddin said...

jime..
buleh..hadiah kau pun aku kasi lagi 9-10 bulan..

set!

Hajime said...

sasha sharifuddin:
dem...

Anonymous said...

Well written article.

Hajime said...

Bunny:
tq!