Friday, January 02, 2009

Ralat... Siapa Tag Aku Ni?

1. What is the relationship of you and him/her?

rakan universiti dolu2... start kenal through mirc... pastu dia baik ngan member aku... siap2 calling2 gitu... tapi dia menolak chenta member aku... skali masuk asasi sama ngan aku... then masuk degree je... dia sombong ngan aku... racist... pasal aku bukan budak enginering... kasta aku lagi tinggi... atas bukit... skang ni layan gosip je ngan dia kat ym...

2. Your 5 impressions towards him/her?

1. kijam (muahahahahaha)
2. suka gosip (sape je yang tak suka kan?
3. hebat! aku tak tau camane dia leh lepas degree dalam engineering... aku baru nak bawak cucu aku datang dia grad... tapi tak sempat...
4. hebat lagi! imagine... orang lain jawab exam algebra & kalkulus macam tak cukup je masa... tapi dia... 30 minit je dah keluar... setel...
5. eh? kat atas tu sume kira impressions ke ek? (selambe aku skip no 5)

3. The most memorable things he/she had done for you?

memorable thing ek? aku yang buat tuk dia ada a... (ayat kaber line pasal dah lupe... dem... terase tua aku...)

4. The most memorable things he/she have said to you?

****!!! ****!!! dan ****!!! =op

5. If he/she become your lover, you will..

aku kena make sure dia tak baik ngan rakan baik aku... muahahahahahahaha!

6. If he/she become your enemy, you will..

tikam dia... sauk ketiak dia... lempang bertalu2... acah mak enon... aku bukan wife beater occaayyy... eh! wife lak...

7. If he/she become your lover, he/she has to improve on...

improve? hmm... aiseh... takde kot... bukan maksud ko perfect a sasapudin... saje taknak bagi ko kecik hati... (yes! berjaya skip soalan lagi!)

8. If he/she become your enemy, the reason is...

maybe pasal kalah main magic the gathering ngan aku kot...

9. The most desirable thing to do on him/her is?

magis?

10. The overall impression of him/her is...

dia hebat! semoga menjadi ibu mithali ya!

11. How do you think the people around you will feel about you?

tah... aku ni jenis positif punya orang... self confident yang sangat tinggi... =op

12. The character of you for yourself is?

aku... hmm... most of kriteria untuk virgo ada kat aku... especially virgo-libra... tambah lagi anak kedua... air... paling cool... tapi jangan buat air jadi bah... nanti aku jadi macam kat bawah ni...



*translation time dia cakap awal2 tu: babi datang beramai2... singa datang seorang... finish!!! cool... dan kalau terer... sila cari scene hikmat 'api syurga meragut lalang'!

oh! pastu... ada tahi lalat kat mata... orang cakap ada dua maksud... mata keranjang ngan romantik... aku amik pakai yang romantik... wink2!


13. On contrary, the character you hate of yourself is?

malas!

14. The most person that you wanna be is?

macam aku sekarang sudah... tapi better and better setiap hari a...

15. For the people who care about and likes you, say something about them.

ayat biasa... terima kasih bebanyak ya!

16. Ten people to tag:

1. Carol
2. Made
3. Nad
4. Jojoe
5. Diyana
6. Tny
7. Cinoi
8. Darkk
9. Sesiapa yang dalam blog list aku...
10. Sasapudin balik la... (xde idea sape lagi...)

17. Who is no. 2 having a relationship with?

komputer dia...

18. Is no. 3 a male or a female?

wanita...

19. If no. 7 and no. 10 were together, would it be a good thing?

ah! les! best2... tp sasapudin dah nak jadik mak org...

20. How about no. 5 and 8?

eh? nick dah ngam... dua2 start d... tapi nanti ada orang tikam si darkk dengan gitar bass kang...

21. What is no. 1 studying about?

dia pun budak engine... kasta bawah... =op

22. Is no. 4 single?

mana single... penggila budak ni... muahahahahahaha!

23. Say something about no. 6..

pos sebelum ni dah bagitau... nanti dia pukul...




22 comments:

Cinoi Lavigne said...

12. The character of you for yourself is?

aku... hmm... most of kriteria untuk virgo ada kat aku... especially virgo-libra... tambah lagi anak kedua... air... paling cool... tapi jangan buat air jadi bah... nanti aku jadi macam kat bawah ni...


ahaha.anak kedua?anak bongsu??
bongsu.
ihik.

dan saya tidak les.sekian

Hajime said...

Qi_Cinoi.Lavigne:
shh...
nanti org lain tau...
tulla...
anak kedua...
drpd dua adik beradik...
=op
oh!
saye tahu...
anda tegak...

Darkkadabra said...

aku rasa kekuatan aku pun sama cam manusia dalam video tu gak la

Tny said...

Kahkahkahkah :))
Tahu takut.. see the leg man!!! :P
Ehh.. penah kena soklan tag by C33ra yg ni gak..

:D

Dia budak engineering? Dlu sy budak mekatronik..tp 2 bln je, pastu mintak tukar course.. **owh.. x de kena-mengena langsung!

Hajime said...

darkk25:
wah!
adekah anda juga mempelajari hikmat alam semesta?

Tny:
ah!
kene wat gak...
x kire...
eh?
yg no 1 tu ek?
a'ah...
takpe...
kite same course...
wink2!

dzul said...

api syurga meragut lalang takde..dia tak leh buat tangan banyak lepas lompat..

macha_sezs said...

haha..
saya penah jumpe yang lebih hebat dari ini..nanti saya kasik link kalau jumpe..

Hajime said...

Dzulkarnain Mohamad:
buleh...
pasal ade yg die wat tgn x byk...
lambang tu kat tapak tgn die je...
ye ke...
kene cek balik ni...
tp mane mau carik da...

macha_sezs:
eh?
ek?
mau2!
sile beri!

*pil.tahan.sakit* said...

amma dey!
sijavi the boss memang bikin tak duduk senang..huhu
gila lama tempoh cerita ni..

yoshz said...

pertama kali saya berjumpa dia di stesen komuter waktu hujan. dgn tulang. ah nostalgic nya...

Hajime said...

*i.am.me.for.myself*:
ngk tibi ka?
tu pun dah kene potong tu...

yoshz:
aku tiada masa itu...

Anonymous said...

api syurga meragut lalang (1.31)
tandukan E-Honda (3.14)
shoryuken ala Ryu/Ken (3.38)

mana leh dpt kitab hikmat ni eh?

mahata said...

hawtdeng gedegeng malas ah wat tag

shit kantoi sape partner aku!

Hajime said...

Hidemichimomotani:
pergh!
ko mmg sgt hebat!
aku rase ko tak perlu kitab hikmat...
ko dah hebat!

mahata:
xpe...
tadehalnye...

BudAk hijAu said...

aku xde dlm list kn,kn,kn...?
panjang siot!!wakakakaka..

Hajime said...

BudAk hijAu:
ade2...
kene buat...

Sasha Sharifuddin said...

yoshz..kau ke manusia yang kene mengikut tulang??????dem!hahahahahahahahh!

jime siot aa...baiklah.aku sahut tag kamu since kau cakap takde bende yang akan kau tukar pasal aku if i was your lover..hahahahahahahhahahaha!

*aku tau aku perfect jime...takyah laa kaber line..*

Hajime said...

Sasha Sharifuddin:
fuh...
kaber line cemerlang...

BudAk hijAu said...

kau xde santau2 mcm razor or kena bisul mcm pjoe klu xjwb kn..?hehheeh..

sbr2..nt aku jawb..
dok mengarang dh nie...hahahhaha..

Hajime said...

BudAk hijAu:
ah!
manenye ni...
lamenye karang...

Johan said...

eh? aku kena tag?

kalau aku buat2 mcm tak baca post ni boleh tak?

Hajime said...

Johan:
tidak2...
tidak buleh...