Thursday, January 22, 2009

Opocot!

Lokasi: Asrama Sekolah
Masa: Tidak diketahui tapi yang confirm memang lewat.
Yang Alami: Member


Time cuti sekolah biasa la, kena basuh baju. So member aku cam biasa gi la basuh baju-baju dia ni. Basuh baju memang ada bilik khas. Paip air dan tempat nak berus baju mengadap tingkap besar yang takde cermin. Member aku ni suka basuh sambil mencangkung, so dia pun basuh la baju kat bawah. Pastu datang le si mamat ni join skali. Dia guna tempat atas.

Start je mamat ni berus baju tetiba je dia jerit "Opocot!!!". :oerk:

Member aku tanya "Asal?". Mamat ni pun jawab, "Beb, perut aku sakit la. Aku blah dulu la". Pas mamat ni blah datang lak mamat lain nak cuci baju gak. Start je berus tetiba dia jerit "Oh pant*t!!!". :oerk:

Member aku tanya, "Asal ni?". Mamat tu jawab, "Aku penat la. Esok je la cuci baju". Pas mamat tadi blah je datang plak senior dia. Cam biasa baru je start berus, tetiba ala2 WWE Rick Flair senior ni pun jerit "Woooo!!!!". :oomg:

Member aku tanya, "Asal bang?". Senior ni jawab "Aku blah dulu la. Ko pun baik blah gak".

Tapi member aku tak nak blah sebab esok nak gi kuar ngan mata air, so dah takde masa nak cuci baju lagi. Bila dah penat cangkung member aku ni pun start la bangun pastu sambung cuci baju kat atas pulak. Dalam 5 minit memberus tetiba member aku terkejut...... :oerr:

Rupa-rupanya....

Baek punya benda berbaju putih....berambut panjang....muka yang tapak tayar lori pun lagi cun tengah main lalu-lalu kat belakang tingkap bilik basuh baju tadi. Patut le ramai yang melatah tadi. Damn.... :o...:

Sekian.....

*terima kasih kepada Dargo daripada www.sembangtoys.com kerana menceritakan kisah ini...

23 comments:

Cinoi Lavigne said...

kimsalam kat Dargo

mrblind said...

hantu ke tu..

helomynameisjaye said...

kwn ko patut ckp transform! jek.mungkin hantu tu akan merubah.hahahahha

Sasha Sharifuddin said...

aku setuju ngan cik belacan...

kalo dia merubah menjadi tayar ke..mesti bende putih tu blah...jeles sbb member kau lagi cun dari dia!huahuahua!

Fiziy said...

wah cerita camni memang legend beb! tp die tak kacau, kire ok la... HAHA

Qia Rosli said...

icon tuh melengkapkan cerita. haha.
:D

Hajime said...

Qi_Cinoi.Lavigne:
baik!

mrblind:
tah!
helikopter kot...

cik belacan melaka:
oh!
mungkin!
sure chumel je...

Sasha Sharifuddin:
tul gak tu...
nanti aku suruh die ulang situasi tersebut ya!

Fiziy:
yeah babeh!
i am legend!

kumbangkecil:
kasik feel...

Anonymous said...

uih...pe hal 2 eko pertama tak sound awal2 akak 'pon' lalu? giler 'juai ikan' takmo slamat kan kawan sendri..

macha_sezs said...

skali bace aku da tau bukan cite ko..skola ko mana buleh kua dengan matair..pompuan pon tarak~~~kan?kan?

FionaHafiz said...

geram jak aku nengok ikon2 neh
ekspresinya yg sgt perfecto~

rawsktar said...

hazim..

aku menyesal godek2 blog ko time ni. aku tgh stay up sorang2. chis. menyesal. dh. nk tdo lepas smyg.

Yang Benar, Kakak Perkara Rawak said...

jaatla cite ni..
org dale ngah sorg2..
huu..tatotttttttt!

Encik Rasis said...

bukan citer sekolah kiter kan?

alif-mikail said...

ah! amek gambar amek gambar.. ahhaha

koi syak antu tu pun dah boring..


basuh baju bang? hhehehehehe

Rockaholic said...

padan ler asyik mintak citer hantu rupanya nak upload kat blog? demm!! wakakaka..

meh sini aku bg pantun 2 kerat kat ko.

Jime skalu mintak citer hantu,
rupanya ada udang sebalik batu.

Anonymous said...

Malam jumaat je angker...ishh..habis tangan akak ni asyk kena cubit, gan hantu mana, bleh tolong siasat tak..tak kira malam jumaat ke, malam apa ke...tangan ni asyik lebam je....:)mamapower

Anonymous said...

satu cerita yang lebih kurang sama pernah aku dengar dulu.

"2-3 orang basuh baju. lepas tu dengar bunyi rantai. alih-alih nampak benda tu jalan, seret rantai. at last, baru tau tapak bangunan tu dulu bekas penjara."

banyak juga urban legend kita. patut difilemkan ni.

♥ jυℓєѕ said...

oh pant*t tu yg x best didengar tu...mmm...

Anonymous said...

sib baik wa takde duduk asrama dulu
hahaha

Hajime said...

Che Sue:
kang die ingat akak pondan lak kang...
lagi die swit2...

macha_sezs:
yeah babeh!
ko mmg hebat!

FionaHafiz:
ah!
jgnla geram kat saye...
(blushing2)

MELanies:
ler...
ko kene ingat...
tema angker...
khamis malam jumaat akan dtg jgn lupe singgah ya!

penjenayah.merah.jambu:
erk!
meh saye temankan...
=op

Encik Rasis:
nope!
karakter ko pung xde...
dun wory...

alif-mikail:
time tu kamera digital bukan cam pisang goreng...
mahal...

rockaholic:
aiseh...
kantoi la pulak...
tp tu a...
tu yg aku minx tu...
dah kering dah ni...
ape aku nak upload pasni?
isk...

Anonymous:
oh!
itu ade gak term sains nye...
lupe lak gue...
rase die nak wat luv bite tu...
=op

sarloamd:
saye setuju!
kalau difilemkan sure best...
tp kebykannye mmg hampir serupe...

juliana shahida:
oh!
itu bukan saye...

orensangkuit:
ala...
kat umah pung ade aper...
=op

WorkingMama said...

woh!

angker2..

BudAk hijAu said...

hantu jenis ape 2...?

Hajime said...

farah sr:
yeah!!!

BudAk hijAu:
erk!
xtau la pulak...
nanti saye antar ke makmal kimia ya!