Friday, January 09, 2009

Gat!

1. Kalau kau tinggal seorang diri di dunia ini. Apa kau akan buat?

Tah. Kalau aku seorang je lelaki yang tinggal di dunia ni. Lain cerita...

2. Apa kau akan lakukan jika kau hanya tinggal 24 jam sahaja untuk hidup dan kau boleh lakukan apa saja di seluruh dunia?

Wah! Ini memang best. Buat dulu perkara-perkara yang 'best'. Then last2 minit baru bertaubat.

3. Berikan 5 nama untuk kau bawa ke mana sahaja. Dimana dan kenapa? (keluarga dikira satu)

1. Keluarga. Seluruh dunia. Melancong
2. Sayang. Seluruh dunia. Wink2.
3. Darkk. Jepun. Pergi konsert Momosu.
4. Neil Armstrong. Bulan. Nak bagi betul-betul jejak kaki di situ.
5. Semua artis2 wanita di dunia. Adala. Adala.

4. 3 sebab anda berblog?

1. Menyimpan nostalgia2 aku.
2. Menggembirakan semua orang.
3. Rangkaian

5. 2 cara untuk mengubah dunia?

1. Ada satu plan ni. Menarik. Nanti aku bagitahu.
2. Susah sebenarnya nak mengubah dunia ni. (selamba aku skip)

6. Siapakah sahabat pertama kamu

Semua rakanku. Cuma certain time, akan seorang yang selalu hangout bersama. Sekarang, Am.

7. Apakah mimpi kau yang paling teruk?

Ni betul2 mimpi ke atau nak reka ek? (skip lagi)

8. Kau bagaimana orangnya?

Aku dah bagitahu sebelum ini. Boleh lihat di sini.

9. Terangkan kau punya cara?

Juga boleh lihat di sini.

10. Kau seorang pembuli?

Tidak. Aku biasa2 sahaja.

11. Sila tag 4 orang untuk membuat tag ini.

Semua orang dalam blog list aku. Kalau ada nampak blog anda di dalam list, sila buat.

*satu lagi kemaskini malas daripada aku... aku tengah setting linux ni... hantu betul... tak berjaya lagi ni... nak setup gune 2 monitor... dah berjaya... tapi takleh nengok klip or movie... isk... ada sesiapa yang hebat?

15 comments:

Darkkadabra said...

jepun je? kalo ade konsert momosu kat china..bawak skali aku

Hajime said...

darkk25:
oh!
buleh2...
kat mane2 la nanti...
tp kat jepun lg best!

BudAk hijAu said...

adakah aku di tag atau gat juga??

katakan tidak!!!

Anonymous said...

Aku berminat nak jawab no.5 je.

bukan 2 cara,tp 2 step:

1. Tukar kerakyatan kepada US.
2. Run for President of The United State.

macha_sezs said...

nak pat orang je kan?

aku nombor sploh dalam blog list ko..
otomatik aku tak kne..
haha

♥ jυℓєѕ said...

tenkiu :)

hahahaha...

Anonymous said...

erk mcm takde dalam list jer
makna tak kena tag kan?
lalalaalla

Tny said...

Saya pun nk iku tpegi konsert jugak.. boleh kah? ;D

Izzah said...

buat-buat tak nampak boleh?

ni memang update obvious malas..tapi paham,anda kan berkerjaya:D

mrblind said...

gua hebat..tapi linux tu apa..hahaha

@tune® said...

saye artist wanita malaysia...kekeke..

kemana anda nk bawa saye?
maseh...

Yang Benar, Kakak Perkara Rawak said...

saye tak nmpak *ujar sye smbil menutup mate dgn tgn*
hikhik..

Hajime said...

BudAk hijAu:
yeah babeh!

Hidemichimomotani:
menarik!
rase nak mencoba la...

macha_sezs:
eh!
yg 6 org atas ko dah stop bloging...
so ko no 4 skang...

juliana shahida:
mo man tai...

orensangkuit:
eh?
xde ke ek?
ade kan?
jap nak add...

Tny:
ah!
bule2...
tp time tu...
kite 2 jer...
darkk tinggal...

Izzah Abd Malik:
adeh!
mmg nampak sangat ek?
=op

mrblind:
hmm...
linux tu spesis penguin yg hidup di iklim khatulistiwa...
ala2 madagascar!

@t00neY r00neY®:
eh?
serius?
nak sign...
ah!
ke mana?
adala...
adala...
=op

*secret:
ade tu a...
(smbil menarik tangan dan membuka mata *secret)

Tny said...

yeaaayy!!! :D

Hajime said...

Tny:
ah!
ek?
yea!!!