Thursday, November 06, 2008

Terjun Berjemaah

Ingat tak kisah kucing angker? Kisah kat bawah ni pun datang daripada orang yang sama, encik Jaguar dari sembangtoys.

2nd story

ni cite kat kem majide..mase tu aku kecik lagi...still baby..suci dan murni...nie akak aku cite...ade satu malam, dia tinggal berdua ngan arwah mak aku...

malam tu renyai²..akak aku ngah buat kije sekolah..tgh tekun mentelaah..GEDEBAM...buat benda jatuh kat atap garaj bapak aku...pas tu ilang...GEDEDAM lagi....akak aku pun pelik lah....bunyi ape tuh/ kuat lak tu!! so dgn gaya heroin, akak aku pun jenguk lah kat tingkap...

GEDEBAM...BUK..jatuh kat tanah..pocong yg jatuh..pas tu bergolek² trus ilang...pas tu jdik lagi..benda yg same...akak aku pun ape lagi..cabut masuk bilik...bende berulang² lame jugaklah...then mlm tu jugak ia hilang secara sendirinye...

boleh dikatakan setiap rumah yg family aku duduk (setelah berpindah randah) mesti ade kejadian misteri..and makcik aku ade cakap, mcm ade bende yg suke ikut arwah mak aku..wallahu alam..

*ni namanye update malas... bukan update pantas!

24 comments:

alif-mikail said...

angker...
(koi baca sambil duduk depan air-cond)

patutnye tanya pocong tu..
awat lompat tinggi sangat?? ahhahaha

errr.. apsal koi rasa sejuk semacam je ni...isk!

Anonymous said...

hahha sib baik dah ngaku update malas...gua baru nk letup lu ngan kata2 tu..tapi citer angker mmg gua suka..so ok aa nk jadi pemalas selalu2

Sweety Cutielady said...

ni kira bukan ciplak tapi menceritakan balik lah ek... Tak seram sgt lah..

LiyanaHassan said...

citer hantu lagi..
tadi pun yana ada bace mcm ne nk halau hantu..
dia ckp kalau nampak pocong balink je batu

tak pun an tanya r dh mkn lum?
jemput msuk rumah..

hah3..

Tny said...

Hiskkk!!! Betulke nih?? Ia ikut??

Scary.. lariii....

Wardrobe kita said...

erk..pocong?cne eh..mmg mcm dlm tv ke?

Fiziy said...

pocong tu soh tanggalkan tali ikat die tu. HEHE
mahu demam aku kalau aku jumpe menatang tu. soit je kacau org time org berehat rehat. potong la lu pocong!

Anonymous said...

pocong sruh check atas bumbung ada lobang kot. takut hujan nnti msuk air

dzul said...

pocong ni mmg suka buat peel pelik2..
itu hari dalam mastika dia cerita pocong duk lepak terapung atas air kolam..mengada2 la pocong ni..

Anonymous said...

actually,pocong ni hanya akan muncul dengan sebab.Itu yang akak dengar cerita, dari web indon.Dia cam nak bagi 'hint'.dalam kes ni, ada la tu...:)mamapower (peminat cerita pocong...hehehe)

poyotito said...

baling batu wei

Rahimin Idris said...

siat je baju dia!

Anonymous said...

saya ni..
tahu ini kisah angker
haha..
jadi saya baca waktu siand benderang.
eleh.. apa laha sangat.
erk. seram

Unknown said...

buka die punyer ikatan..mesti die malu pastu nak ikut..sebab dah terbogel..hahaha

Einy~Carol said...

nape diorg tak beregu ek? msti mende yg sama. kire cover line konon2 byk...(stil angker..huhuu....)

Jack a.k.a adDam said...

Dua buku baru untuk ditambah ke dalam koleksi
1. Anak Sateria (baru)
2. Fairy Tail

Nanti malam saye bace entry ini... taknak kene ceramah panjang2 macam dulu =(

l.i.f.e said...

urgghh...ni betul ke tipu ni?

Yana Ismail said...

huh..scaryla plak bila dengar..;p

Hajime said...

alif-mikail:
ah!
aku pung...
(sambil menutup aircond)

che sue:
baiklah!
akan ku menyamar kera malas selalu...

ct cutielady:
tak seram sgt ek?
cube imagine...

nur liyana:
oh!
ek?
nanti saye cuba ya!

tny:
(ikut tny lari)

qaseh.darwisy:
a'ah...
ni versi sukan olimpik...

fiziy:
uik?
nak potong pocong?

encik bibir:
tak terpikir lak...
nanti aku ckp kat si jaguar...

dzulkarnain mohamad:
oh!
itu die tgh wat renang berirama tu...

anonymous:
wah!
bagi hint!
cam citer detektif q la pulak...
-hajime-

poyotito's:
(baling2)

rahimin idris:
ayuh!

yanhashim:
aler...
x tido ngan mak lagi la ni ek?
=op

dejury:
ah!
menarik!
tp kalau laki?
ade yg termuntah kat situ gak kang....

carol~lyzam:
ini acara ala2 pass baton...
xleh beregu...

jack a.k.a addam:
sudah dibeli!
ah!
aku dah agak dah...
ko majuk...
alalalalalala...

l.i.f.e:
betul3...
(upin ipin)

princess liyana:
ah!
scary ek?
meh sini meh...
=op

Anonymous said...

aku rasa pocong tu jatuh dari kapal terbang lah. jatuh betul2 atas bumbung rumah kau tu.

*mengingatkan aku cerita god must be crazy crossover dengan citer hantu cina yang pernah aku tengok dulu. serious kelakar*

Anonymous said...

ngeeee takut arrr
tak nak dok umah sowang sowang
kang pocong jatuh dr atas bumbung
ngeri

Hajime said...

shahril mohammad:
oh!
diorang tgh travel ek?

orensangkuit:
ah!
bunyi ape tu?
cube gi cek kat atas umah skang!

ekha-bella said...

ishh bia btull..seram ynye...

Hajime said...

ekha@bella:
betul...
wah!
takut2!