Tuesday, November 18, 2008

Hutang Yang Pertama

Encik darkk telah mengetag aku...

01. what is the most important thing in your life ?

my life.

02. what is the last thing you bought with your own money ?

credit card boleh consider as money dok?

03. where do you wish to get married ?

where? think should ask 'when' dulu la...

04. how old do you think you will get permanently owned by your lover ?

lu ingat gue barang ke? boleh permanent2 owned gitu2 jer... menci!

05. are you in love ?

ah! ano... ano... (blushing2... anak mate ke kiri ke kanan... jarik telunjuk kanan cucuk jari telunjuk kiri...)

06. where was the last restaurant you had dinner at ?

kedai hijau kat belakang opis... neslo suam rm 1.90... buleh?

07. name the latest book you bought ?

err... book ngan comic same dok?

08. what is your full name ?

hazim noh! ringkas bukan? chegu aku dolu2 kate name aku paling senang tulis. pendek je. pastu semua chegu akan ingat aku dengan nama penuh... hazim noh!

09. do you prefer mother or father?

dolu2 time aku berlakon dalam asuhan budi... aku punye lirik... "saya sayang ayah saya kerana ayah selalu belikan saya mainan"...

10. name a person that you really wish to meet in your real life for the first time

- karakter-karakter maya yang chumel-chumel!

11. christina or britney?

who?

12. do you do your own laundry ?

mesin sudah...

13. the most exciting place you want to go ?

my room... zz...

14. hugs or kisses ?

err... both?

15. point out five things about the person who tagged you

- beliau sangat hebat mengarang... sila pergi ke blog beliau...
- beliau mempunyai minat yang sama dengan aku...
- aku kenal beliau di alam maya...
- beliau yang tag aku...
- beliau juga yang memberitahu aku yang aku ditag...

16. eight things i’m passionate about

maaf! aku tidak boleh jawab! dah lama hilang perasaan 'passionate' ni...

17. eight books i have read recently

cam aku jawab di atas... kalau komik can consider sebagai buku...

- naruto #38
- duke jenaka #39
- juara komik #11
- emerald allies (green lantern & flash) tpb
- manual PC104 Module with 4/8 RS232 connector
- penjelajahan jojo #70
- justice league of america #25
- budak getah #50

18. eight songs i’ve been listening over and over again

- siren: cermin
- siren: selamanya
- morning musume: genki+
- morning musume: kanashimi twilight
- morning musume: resonant blue
- morning musume: soyokaze ni yorisotte (sexy boy)
- fastball: the way
- david bowie: the man who sold the world

*fastball & bowie tu lagu cover gig nanti

19. eight things i learned this year

- terdapat makhluk asing 'flying rods'...
- cara unta berjalan...
- mengenali dan mengecam ahli-ahli morning musume...
- belajar menari para-para...

isk... apa lagi ni... (nampak sangat malas belajar)

20. eight people you tag

semua dalam blog list aku tu... pasal tak tahu siapa yang dah buat semua... siapa yang belum tu... silalah ya!

*susah gak rupenye menatang tag2 ni... ade lagi yg aku kene... aku cube untuk membuatnye ya! silelah ingat kan... takut ade tag yang aku terlupa buat ker...

16 comments:

mrblind said...

rajin lu layan mende-mende tag ni..

Cinoi Lavigne said...

by the way dear, i pon ada tag u.

indah-chan said...

best sgt ke siren tu?

Hajime said...

mrblind:
ah!
sekali sekale...

qi_cinoi.lavigne:
tu ler...
dah ngk...

valsa nine:
best gilak weh...

Rahimin Idris said...

ah, malas nak buat. aku tengah lapo. cari nasi bes ni!

WorkingMama said...

aku kena tag?

Anonymous said...

tag?
makanan eh?
nak! nak!
yeeeyeeey..
dapat tag.
macam tag nama je.
ni makanan ke bukan nih!
ish. ke makanan tag nama?
weh
cakap betul-2
ni bikin gua marah nih.

Darkkadabra said...

haha..encik pun main tag-tag ek..
xpe..

genki+? that so 2007. tapi xpe. saya suka juga. huhu

hzrh said...

ah!
incik hajime belajar menari para-para??
boley ajar saye?**angkat tgn,dengan muke penuh keseriusan**

Hajime said...

rahimin idris:
jum2!
makan!

farah sr:
yeha babeh!

yanhashim:
erk!
err...
hmm...
isk...

darkk25:
ah!
aku dah setel utang aku kat ko...
yup!
genki+ salah satu lagu peberet aku!

this.is.not.me:
ayuh!
(sambil membuat step 'sexy boys')

John Doe said...

gua baca sampai item no 19 je.amacam?

Anonymous said...

aku terkena gak ke? menyusul hencik rahimin p carik nasik dulu...

Winn said...

saya pon ada dlm blog list anda.Tp tatau pon kena tag ke tidak?kalau buat tag tu dpt hadiah x?jam tag heuer ke??skrg jgk saya suruh sumer org tag saya!!!

Hajime said...

john doe:
oh!
silelah bace no 20 ya!

che sue:
yeah babeh!
ah!
marilah join kami...

ezwin:
yup!
anda di tag!
tp tidaklah sampai dapat tag heuer...
sekadar dapat tag nama sahaja...

Tny said...

Haa.. br tahu.. penat memikir jwpan tag!! :)

Hajime said...

Tny:
tula pascal...
isk...