Wednesday, November 12, 2008

Baikpulih

Ah! Lama betul aku tidak mengemaskinikan blog. Maaf ya. Aku sedikit tidak sihat dan sibuk. Ada beberapa tag aku dapat. Tapi masalahnya aku tidak boleh buat. Kamera ada. Kabelnya tiada. Isk...

Ini adalah pos memanaskan badan daripadaku. Memandangkan aku ada gig tidak lama lagi, maka aku mengiklankan lagi di sini.

Kami berkemungkinan membawa beberapa lagu. Iaitu:

- Cermin
- Dengarlah Aku
- Apa Yang Ku Rasa
- Bintang Merah Jambu a.k.a Pinky STAR
- Selamanya

Lagu-lagu yang kami akan main semula:

- Fastball - The Way
- Soul Asylum - Runaway Train
- Black Dog Bone - Gadis Ayu

Anda boleh mendengar lagu Cermin dan Dengarlah Aku di myspace Siren, www.myspace.com/suarasiren.

Jikalau anda mahu mp3 lagu-lagu Siren, jangan segan silu untuk meminta daripada aku. Silalah datang untuk menyokong kami ya!

15 comments:

Anonymous said...

woah,.
patahkan kaki untuk malam itu okey.
nanti dah pemes.
jangan lupa kami kat dunia blogsfera ni.
mana lah tahu nanti kuar melodi

terjah menerjah!
jumpa abang rambut ketak
haha

alif-mikail said...

ingat .. kalau dah famous..
tak update blog ..siap la lu..

mrblind said...

lu artis rupanya..salute

Hajime said...

yanhashim:
baiklah!
saye akan patahkan kaki...
ah!
abg terjah!
lari2!

alif-mikail:
pergh!
dem...
(cuak2...)

mrblind:
erk!
mane ade...
suke2 saja...

Rahimin Idris said...

nanti kalau ada lagu yang tak ada lirik, jangan lupa pas kat aku tau.

yg benar,
loliq.

Darkkadabra said...

Bro kalo lupe lirik jgn lak buat tarian sexy boy

Hajime said...

rahimin idris:
baiklah!

darkk25:
oh!
tidak mengape...
aku tidak menyanyi...
kalau x...
mmg...

"Watashi nanka nanka yume miteta,
Nanka nanka noboseteta,
Ayamararete mo imi ga nai,
Itsuka kitto kitto kou naru to,
Zenbu zenbu wakatteta,
Kanashiki koi no twilight."

(sambil menari2...)

fadzil hafiz said...

aduh!gua klu dekat2 mau gua pegi brader!!tp masalahnya jauh la...

hzrh said...

incik hajime!
saye maw mp3 dengarlah aku pliss~

Anonymous said...

gua nk lagu psycho-sonique satu...
eh? takde dlm carta...cish!

Tny said...

->> Bintang Merah Jambu a.k.a Pinky STAR

Lagu ke? Ke Patrick si penjenayah merah jambu (spongebob)

;)

Apsal x insert lagu kt N3 nih? Syiok gak tu..

LiyanaHassan said...

lah penyanyi ke?
xku sangka..
ape2 pun tag tu mesti buat k..

Hajime said...

padelkopak:
ala...
blasah sudah...

this.is.not.me:
nanti saye bgtau kalau sudah hantar ya!

che sue:
oh!
maaf ya!

tny:
bukan...
bukan yang itu...
(sambil gelak berguling2)
n maaf ya!
lagu pinky star belum rekod proper lagi...

nur liyana:
erk!
bukan...
hanyelah kibodis biase...
shu... shu... shu...
(berlalu pergi)
ah!
baiklah!

Tny said...

Yeake.. alaaa.. nape pulak?
Pahtu cmne nk praktis?

Hajime said...

tny:
err...
(blushing pasal ade org concern)
=op