Wednesday, November 26, 2008

Apakah itu CD?

Apakah itu CD dalam terminologi muzik?

Kamei Eri: Sesame (apakah?)

Niigaki Risa: Cassette Demotape

Ishikawa Rika: Computer Desk

Yoshikawa Hitomi: Christian Dior

Michisige Sayumi & Tanaka Reina: Count Down & Player

Takahashi Ai: Compact Disk

Jawapan tak tercapai akalku...

Ogawa Makoto: Secret Demo Graphic (mana C?) confuse dengan Secret Democracy?

*kalau korang tak percaya itu memang jawapan2 diorang... sile lihat youtube di bawah... yang 1st tu... nengok part ujung2... yang 2nd sambungan die...



14 comments:

yoshz said...

cheh. tengok judul aku ingat ko buat lawak cd oraza.

Hajime said...

yoshz:
cd oraza itu biase...
skang org dah dvd blue ray oraza...

Darkkadabra said...

owh nie saya tengok. Ai Takahashi saya gak pandai. Hihi

Hajime said...

darkk25:
ah!
tu la...
takahashi ai!
nyaooo...

Anonymous said...

satu je yang saya tahu
cd itu ialah - christian dior.
perfume dia besh.
selendang dia pun cun.
eheh.

Anonymous said...

Kamei Eri: Anak dia suka tgk Sesame Street ni

Niigaki Risa:Kat rumah dia xde CD player

Ishikawa Rika: Byk update blog kot

Yoshikawa Hitomi: meminati wangian

Michisige Sayumi & Tanaka Reina: Cikgu matematik dia mati so dia kira pakai player kot. huhu

Takahashi Ai: Dia menuntut sampai Darjah 6

Ogawa Makoto: Ni memang tak sekolah aku rasa. HAHA

LiyanaHassan said...

aiyok!
ape ni?
pape jela..
tol2 la tu..
ermm,
paling suka..
Christian Dior..
ngeh3~~

oit!saya bukan dak kecik..

Darkkadabra said...

@encik bibir:
tlg jgn ckp cmtu kat Ai Takahashi saya. Nnt saya gigit buku lali anda.

Hajime said...

yanhashim:
ah!
biasala...
org pompuan...

Encik Bibir:
oh!
anda mmg hebat menaakul!
nanti saye tanye mereka betul atau idok ye...

nur liyana:
eh?
dak kecik pun tau jawapan sebenar...
bagus dak kecik ni...

darkk25:
gigit die!
gigit2!
sauk ketiak die!

Anonymous said...

ah aku tatau nk komen pe sb tak paham langsung..tapi saja aku mmg gilerkuasa nk meninggalkan jejak d page org...

lalalalal~

Hajime said...

Che Sue:
sile lihat youtube ya!

Tny said...

Adoi laaa..
Rama2 ngn spider pun minah2 ni konpius!! :P

Dieorg ckp sangat cepat!!!

Tny said...

Adushh!!!
Dieorg punya soklan kuiz ntah apa2 je.. tp kelakar yea..

Pasal CD pun boleh jadik issue!!! :P

Hajime said...

Tny:
tu pasal tulisan kanji kalau x silap...
xpe...
ade subtitle...

Tny:
yup!
agak bengap gak a diorang ni...
tp takpe...
pasal diorang kawaii!!!