Monday, October 13, 2008

Siren - Dengarlah Aku

Silalah dengar lagu kedua daripada Siren. Dengarlah Aku. Lirik dan lagu oleh Shaf Siren. Anda boleh klik play di player yang terdapat di kanan atas.

Berkali ku katakan padamu
Puas sudah ku merayu-rayu
Bagaimana untukku meyakinkanmu

Setiap saat ku impikan
Ku disisimu ketika kau bersedih
Dan hanyaku yang mampu buat kau tersenyum

Lihat mataku, jadikan diriku
Sesuatu teristimewa di hatimu
Dengarkanku, bisikkan padaku
"Engkaulah pilihan hatiku"

Berkali ku katakan padamu
Puas sudah ku merayu-rayu
Bagaimana untukku meyakinkanmu

Lihat mataku, jadikan diriku
Sesuatu teristimewa di hatimu
Dengarkanku, bisikkan padaku
"Engkaulah pilihan hatiku"

Lihat mataku, jadikan diriku
Sesuatu teristimewa di hatimu
Dengarkanku, bisikkan padaku
"Engkaulah pilihan hatiku"

Dengarkanku
"Engkaulah pilihan hatiku"
Bisik padaku
"Engkaulah pilihan hatiku"

Dengarkanku
"Engkaulah pilihan hatiku"
Bisik padaku
"Engkaulah pilihan hatiku"

Dengarkanku...

Lirik & lagu: Shaf Siren

Lagu ini 90% siap. Kalau anda perasan, lirik berwarna merah tidak dinyanyikan. Kami perlukan penyanyi wanita untuk menyanyikannya. Keyboard juga tidak dimasukkan lagi. Aku la tu. Isk...

Anda boleh layari amp Siren atau siapa yang mempunyai akaun myspace, boleh menjadi fan Siren dengan mengadd Siren di myspace Siren.

Silalah komen lagu ini. Komen anda semua dihargai dan diperlukan untuk kami, Siren. Terima kasih ya!

39 comments:

Rahimin Idris said...

woit, nanti aku buat analisis lirik boleh?

Hajime said...

rahimin idris:
buleh2...
tp...
err...
ape maksud ko dgn analisis lirik?
bahasa melayu mudah buleh dok?
=op

Danger Mouse said...

Fantastic sound. Good lyrics. Pretty sure you guys can go far with what you have. I would certainly buy your album if the rest of the songs are just as good or better!

Next time korang nak buat jamming, aku nak join boleh? Takkan ajak awek aku je... ;)

Ayu Hasman said...

best2....tp i lg ske cermin!hehehehe

Hajime said...

adi azhar:
ah!
tq2...
buleh2...
sile2...

are you?:
owh!
same le kite...

Cinoi Lavigne said...
This comment has been removed by the author.
Cinoi Lavigne said...

hmm..hmm..uhuk..
sepesen je lirik ngn cermin..
so very the shaf..hehehe

Sweety Cutielady said...

Nice songs... but still something missing gitu (bak kata org tak cukup rencah) maybe as u said keyboardist lum tau nak arrange camner hahaha... need to improve somewhere gitu lah... my suggestion lah kan.. dari letak sore pompuan baik you all reramai nyanyi yg kaler merah punya part tu.. lagi gempak dari sore pompuan.

fadzil hafiz said...

berbakat lah lu bro!!

suare lu ke tuh??

WorkingMama said...

pc takde speaker
takleh dengar
rugi2

Hajime said...

comment deleted:
ah!
ko pun komen gak?

qi_c.lavigne:
yeah!

ct cutielady:
err...
kalau nyanyi ramai2...
cam gay la pulak...
isk...

padelkopak:
ah!
bukan2...
bukan suara gue...

farah sr:
xpe2...
nanti2 leh dgr...

Cinoi Lavigne said...

bongok r ko reply komen deleted..ngeng...

Anonymous said...

wah berbakat!
hehe

Anonymous said...

sori la....tak boleh dengar sbb pc tak de speaker

Hajime said...

qi_c.lavigne:
eh?
ur fren ek?

akuyanghashim:
ah!
tima kasih ya!

hana:
xper...
nanti2 dgr ya!

Cinoi Lavigne said...

dear...bkn my fren la..adedeh...erk..komen deleted pon minat lagu u..

hzrh said...

**tak mampu nak berkata ape2,terpegun**
X]

p/s:i'll link u,okeh?? :)

dzul said...

lagu ni direct sungguh maksud dia..hehe
takyah pening2 pikir..

Hajime said...

qi_c.lavigne:
oh!
ingat ur fren td...
tu la...
die minat gak...
selalu gak nampak die komen kat blog org lain...
tp komen sume same je...

this.is.not.me:
erk!
(terpegun gak)
buleh saja...
sye jugak ya!

dzulkarnain mohamad:
yup!
direct hit!
10 hit combo!

Jack a.k.a adDam said...

Sikit nye line utk vokalis perempuan.
Patut la enko rijek dak popwan yg aku kasik arituh...

Hajime said...

jack a.k.a addam:
oh!
eh?
yg mane satu ek?

Izzah said...

eyh,suara aku sedap.

*aku yang cakap lah,orang lain xtau lah*

Jack a.k.a adDam said...

Yang macam omputih tuh...
Blonde hair, blue eyes, gebu² skin tone...

Anonymous said...

Hajime,...mmm...arrr...akak jumpe kau terus la...cermin much better, sekali dengar di telinga, masuk terus.lirik tu dah ok...but, music arrangement tu, ada something la...susah nak tulis, akak jumpe kau nanti:)mamapower

Hajime said...

izzah malik:
ah!
mau try ke ek?

jack a.k.a addam:
oh!
die yg takmo...

anonymous:
baik!

poyotito said...

suara boleh tahan.
muzik boleh tahan.

total saya bagi 3 lampu biru.

HEH!
amacam komen gua?

Don Balon said...

Alamak..
kompeni koi block myspace daaa..
hantam la satu kat youtube koi nok dengor..

pemikir lapuk said...

sory nak komen bagus lagu....tapi suaro tu kena baiki...dan muzik agak mdatar je

pemikir lapuk said...

inro dia agak mirip dgn summer 69 bryan adams

Hajime said...

poyotito's:
menarik!
yapikenape lampu biru?

don balon:
kat blog aku ni xle dgr gak ek?

pemikir lapuk:
oh!
terima kasih ya!

pemikir lapuk lagi:
uik?
ek?
nanti nak dgr a lagu tu...

Am said...

terima kasih pd semua yg telah memberi komen & kritikan baik yg negatif mahupun positif.
kerjasama anda amat dihargai.

keyboard weh keyboard!!

Danger Mouse said...

Come to think of it, I agree with what CT Cutielady just said. I think a collective voice would suit better for the lines in red compared to a female voice.

Hajime said...

am:
ah!
tertekan...

adi azhar:
same cam aku ckp...
penyanyi laki...
then yg ckp engkaulah pilihan hatiku tu laki jugak?
ramai lak tu....
yeeuuwwww.....
dun worry...
not sure yet amik suare awex ko atau tidak...
=op
papepun...
pandangan diterime...
tp...
wat mase ni...
dah decide...
untuk record...
mau suara gadis!
just bg hint je la...
kalau dlm gig or show...
anda buleh imagine siapakah yg akan sambut?

Danger Mouse said...

Eh, apasal lak aku nak worry? Tah hapa-hapa punya statement laaa... :-p

Opinion aku tu takda kena-mengena dengan personal feelings aku pun. Blah la! :D

Hajime said...

adi azhar:
=op

alif-mikail said...

OOO! ape? pantang datuk moyang ku main muzik tanpa ajak aku sekali..

triingg tringgg

Hajime said...

alif-mikail:
ah!
ayuh!

Zazmie Zain said...

ko group siren ke?? aku suka lagu yg byk nama artis2 tuh...

Hajime said...

zazmie zain:
err...
maksud ko band sonar?