Tuesday, October 14, 2008

Lados a.k.a Rokok

Starbucks, Jaya Jusco, Wangsa Maju. Aku sedang 'lek lu sap kok lu' dengan Terrorizer (nick di sembangtoys).

Aku ingat, berjumpa dengannya sekejap sahaja. Cuma sekadar melakukan transaksi. Sekali meleret sampai ke 3 hingga 4 jam. Gossip Boy. Wink-wink!

Oh ya! Aku membeli Transformers Animated Bumbleebee, Prowl dan Ratchet dengan harga yang menarik daripadanya. Terima kasih Terrorizer.


Transformers Animated Bumblebee


Transformers Animated Ratchet


Transformers Animated Prowl

Sedang hangat bergosip, seorang mamat datang ke meja kami.

"Bang, rokok satu bang."

Mamat tersebut dengan muka selenga meminta rokok daripada Terrorizer. Agaknya dia nampak rokok Terrorizer di atas meja. Kami memandang mamat tersebut kemudian Terrorizer mengambil sebatang rokok dan memberikannya kepada mamat tersebut.

"Api ada?"

Terrorizer mengambil lighternya dan menyalakan rokok yang diberikan tadi. Kemudian mamat tersebut dengan selamba terus berlalu pergi.

Apakah?

35 comments:

alif-mikail said...

mamat itu sengal.. ahaha

weh! terima kasih banyak!

Nurmala Mazlan said...

Mat pet la tu…

yoshz said...

itulah alib!

Hajime said...

alif-mikail:
tu la pascal...
ah!
sama2...

nurmala:
agaknye le...
tp muke cam tak berape pet la...

yoshz:
ah!
itulah perkataan pertama dalam hati aku time die blah tu...

Anonymous said...

alib tu apa?

Cinoi Lavigne said...

pengajaran:
semasa lepak di kedai mamak atau mana2 kedai, jgn letak kotak rokok di atas meja...biarlah walaupun kawan2 mengata kita kedekut, menoyorok rokok atau sebagainya, untuk mengelakkan perkara sebegini berlaku..member2 yg nk pow, bleh mntak sndrk...

Denanz ... said...

fuhhh ... jime. kalau anak gua nampak transformer animated tu, mesti melayang duit gua.

errr ... kalau dapta harga menarik tu ... ok la.

Hajime said...

akuyanhashim:
err...
alib itu adelah kawan baik sebantal yoshz...
=op

qi_c.lavigne:
oh!
ek?
seb baik tak sap kok...

denanz:
tu a...
aku yg xde anak ni pung duit melayang!
=op
retail satu rm50+-...
aku dapat 3-3 tu rm100!
aiyak!

Tny said...

Hey elleehh.. sengal gila..
Mintak okok free, api lagi.. blah cmtu je.. hishhkk!!! Sucks!!! *emo*

Ewaahh.. menambah koleksi ke? Rak lemari kt umah tu, muat lagi ke? :D

Fiziy said...

HAHA aku pun penah kene camni. tgh2 'lek lu sap kok lu' dtg sorg pacik mintak rokok. mintak satu hal, ini lighter aku pun dia nak kebas. what the food?

Jack a.k.a adDam said...

Err... nih nak cite pasal rokok ke ape nih?

Hajime said...

tny:
ah!
tul tu!
(join emo)
err...
sket je...
muat lagi...
=op

fiziy:
pergh!
lighter pun kebas?
lagi dem tu...

jack a.k.a addam:
cerite tentang rokok dan yang sewaktu denganye...

Anonymous said...

kalo aku....aku kasi resit.."singgit dua posen brader..sila bayo kat kaunter"

WorkingMama said...

macam siyut je mamat tu..
ko tak amik gambar dia weh?

Hajime said...

che sue:
tak sempat...
mmg pantas kejadian itu berlaku...

farah sr:
maaf!
tiade kamera a...

alif-mikail said...

oo mau kena belasah ke ape?

Tny said...

Kang sengat lemari / rak tu.. haa.. kne beli baru laa tu :)

fadzil hafiz said...

ada gak ke makhluk cenggitu??huh...

poyotito said...

gua masa lepak UM dulu ada kenal sorang brader. orang panggil dia Lados.brader tu putih2 pakai spek.

LADOS tu light after dinner or supper ,right?

Anonymous said...

wat de hel?

l.i.f.e said...

whoaaa nak!!!...saya mahu ketiga-tiganya.

Hajime said...

alif-mikail:
blasah sudah...

tny:
ah!
letak kat ur house dulu bule dok?

padelkopak:
ade dowh...
aku pun baru tau...

poyotito's:
ah!
ko pun kenal lados?
budak 5th kan?
tp die bukan dak skola aku...
n yup!
maksud die gitu...
ni base dak2 skola aku...

diloz:
apekah?

l.i.f.e:
erk!
meh sini ongkosnya...

kecik said...

gile baik kawan inche hajime!
fuh!

Hajime said...

kecik:
kalau anda dalam situasi demikian...
bagaimana?

Anonymous said...

lain kali kau jawab je, "api kat neraka". nescaya dia duduk buat tahiyat akhir kat situ.

kecik said...

kot kecik jadik kawan inche hajime atau jadik inche hajime?

mahaple.kecik x baik sgt cam kawan inche hajime.
huhu.tapi kot jadik inche hajime sure terkedu kot

Hajime said...

shahril mohammad:
ah!
aku dah ckp...
tp dlm hati je...

kecik:
oh!
begitu...

Tny said...

Ha'ah.. boleh.. boleh..
Extra charges untuk extra space :D hehehehe.. bila nk sewa space? :P

indah-chan said...

aduhh.. nak isap okok pun mau mintak org punye..

jgn mtk bini org sudaa..

aduhh!

Hajime said...

tny:
ah!
buleh ek?
baiklah!
bile nak sign agreement ni ek?

valsa nine:
pergh!
kalau bini member aku tu kasik camtu jer...
mati terkejut aku kat situ...

Tny said...

Beres...

:D

Pastu, lepas 3-6bulan.. abih kena serangan anai2 :P

GurL-FriDay said...

kat sini selalu berlaku hal-hal begini. bukan sahaja rokok yang diminta, duit pun ada. :D

Hajime said...

tny:
takpe...
kite panggil anai2 hunter every month!

gurl-friday:
ah!
saye pun pernah kene!

♥ jυℓєѕ said...

wahhh....lama x g jj wangsa maju....rindu :(

Hajime said...

juliana shahida:
ayuh ke jj wangsa maju!