Friday, February 06, 2009

Buku Telefon

Dahulu, aku guna hotlink. Maka, biasalah jika kehabisan kredit. Yang akan menjadi mangsa, rakan sebilikku Wan Walkman.

"Wan! Nak satu message!"

Wan memberikan aku telefonnya. Aku ingin menghantar sms kepada ayahandaku.

"Eh! Wan! Apsal lain ni?"

"Lain apanya?"

"Ni ha. Apsal dalam phone book kau, nombor phone abah lain. Dalam phone book aku nombor phone abah lain. Abah pakai dua telefon ek?"

Aku menunjukkan nombor telefon abah di dalam telefon aku dan telefon dia.

Telefon aku: Abah - 019*******

Telefon Wan Walkman: Abah - 012********

"Abah kau! Lahabar!"

Saat itu, kurasakan yang badanku melayang-layang.

*pantas! nak tambah lagi... baru chat dengan rakanku... rakan kepada rakanku ini... kira 2nd degree friend a... letak nama abah dia dalam phone... BAPA! menarik bukan?

25 comments:

helomynameisjaye said...

aku akan pretend ko adalah naive.hihi

helomynameisjaye said...
This comment has been removed by the author.
Hajime said...

cik belacan melaka:
ah!
saye mmg naive+innocent...

Comment deleted:
lame dah ko x komen...

helomynameisjaye said...

woi itu aku la.aku terkomen 2x.hihi.

Sasha Sharifuddin said...

suka buat lawak sebegini..tak sekali pun aku kesian kat kau dgn tamparan/sepakan/tendangan yang kau terima...PADAN MUKA!:P

Hajime said...

cik belacan melaka:
tipu2...
nak menyamar comment deleted lak...
kang die mara kang...

Sasha Sharifuddin:
lawak?
aku serius dowh...
(muke naive+innocent)

Qia Rosli said...

kaw sengal lah hajime. sangat sengal. aiseymen.

Anonymous said...

Ni lawak abah²!

macha_sezs said...

abah? lebah? lelabah? labah2?

weh.mana blog projek ko dgn yosh??

Darkkadabra said...

projek tu ada r..
mane leh kasi tahu orang kan jime kan?
"It will be launch till it is ready"

rose emely said...

kenapa mesti lagakmu umpama katak di bawah tempurung?

Anonymous said...

owh..abah aku - 019-*******
adakah abah kita sama?
erk!!?!

Anonymous said...

ouh.bapa saya juga gune selkom.ke bapa kite same?
ke..mertua?
xmungkin..

Cinoi Lavigne said...

huh.abah mu abahku jua ke?

Einy~Carol said...

aku ingt hanya pokme jea yg akn brbuat dmikian..harhar..baru aku taw dier (mungkin) warisi dr ko neh? Hakhak

BudAk hijAu said...

hahahahaha...

kim slm abah yer!

Hajime said...

kumbangkecil:
tu a...
tgh buh minyak ni...
sengal2 rasenye...

Hidemichimomotani:
err...
actually...
ni lawak labah2...

macha_sezs:
projek?
ape ni?
awak ckp ngan lawyer saye...
saye xkan cakap ape2...

darkk25:
ah!
awak la lawyer saye rupenye...

rose emely:
anda silap...
soalan ini patut ditujukan pada mana2 katak yang anda jumpe di bawah tempurung...
dan tanyakan...
"kenapa mesti lagakmu umpama hajime?"

Che Sue:
erk!
long2 lost sister!

kecik:
wah!
mungkin!
wink2!

Qi_Cinoi.Lavigne:
eh?
ek?

Carol~lyzam:
la...
ko baru tau ke...
nampaknye aku berjaye kaber line selame ini...

BudAk hijAu:
baik!

@tune® said...

eh..lain bapa kah?

l.i.f.e said...

hahaha
konon2 mcm comel ah tu?
sengal!

Fiziy said...

haha ini entri carik pasal.. HAHA

Hajime said...

@t00neY r00neY®:
wah!!!
xtau!
jgn ganggu saya!

l.i.f.e:
ah!
mmg chumel!
(blushing2)

Fiziy:
itu la pascal...

Yang Benar, Kakak Perkara Rawak said...

sgt menarik.
t bile ko urgent.
macam2 bapa/abah ko tepon..
ekekekeke

Hajime said...

penjanayah.merah.jambu:
kompius2...
=op

Tny said...

Sibbaik abah.. klo GF!!! Camner?

Hajime said...

Tny:
ah!
betul gak tu...
jap nak tuko ur name kat phone book...
eh!
baper no phone ek?
=op