Tuesday, February 10, 2009

Rihanna Masuk OIAM?

Hasil ber ym dengan sasapudin, aku telah diberitahu bahawa artis kesayangannya berjaya melepasi audisi 'One In A Million'. Aku pun terkejut macammana beliau boleh lepas. Lihatlah audisi ini.



Marilah menyokong beliau.
[muntah darah+mulut berbuih+kelar tangan+yang sewaktu dengannya]

*peace sasapudin!

Maklumat penting. konsert Rihanna dibatalkan. Sumber daripada http://thisskiss.blogspot.com. Sila warwarkan kepada orang ramai. Paling kurang 20 orang. Jika tidak, anda akan tidak bernasib baik selama seminggu.

*selambe aku wat fitnah+bidaah...

23 comments:

Anonymous said...

rambut tak bleh blahhhh!!!
kira lepas pasal merit dia sbg penyanyi la gaknya.
tapi xpe, sekurang2nya ada peluang nak tgk 'train-wrack' kat pentas sebenar!

helomynameisjaye said...

aku rasa dia patut pukul chris brown dgn umbrella balik.self-defence.lol

Sasha Sharifuddin said...

Siut je!

sendiri minat tomok selambe cakap aku yang minat....

takyah aa kaber line jime!nnt kau akan sms vote OIAM tomok kan? kan? kan?

Fiziy said...

pergh tomok! idola kau ke ni?hehe

Hajime said...

Hidemichimomotani:
tua pascal...
kasik lepas pasal nak buat duit je ni...

cik belacan melaka:
betul3...

Sasha Sharifuddin:
eh?
yg aritu ko beli poster die tu?
tu yg aku ingat ko minat die...
(selambe fitnah)
=op

Fiziy:
yeah babeh!
idola gile2nye...

Sasha Sharifuddin said...

ehh..aku belikan poster tu untuk kau..kau kan suke gambar newboys posing kat dalam swimming pool tak pakai baju!!

ish kau ni!ngaku je laaaaaa..:P

Unknown said...

xleh blah betol tomok nie. suara cam momok pun ada gak...adoi yai....

Hajime said...

Sasha Sharifuddin:
ah!
betul2...
sbb tu sume poster tu dlm bilik ko...
=op

~0~:
aiseh...
betul a...
aku patut pos ari khamis ni...
angker2...

hzrh said...

demmit!
malaysia ketandusan bakat ke??
maaf jime,saye tk bermaksud nk perlekehkan idola
awak..jgn nangis,oke?
xD

**lari2 langgar dinding,tp sebab saye ironlady,maka tk jadi ape2**

macha_sezs said...

eh. apsal aku nampak kotak putih je??

Darkkadabra said...

OIAM? Orang Indon Anti Malaysia?

Tomok Indon ke?

Anonymous said...

ko peminat tomok ka???
ni satu gosip liar terbaru...

kecik said...

rihanna punye konsert kena tangguh.
saye tau dlm hati anda mau tomok gantikan dia.btol x?

macha_sezs said...

ah. da nampak. die lepas sebab kesian ke??

ah.jap.nak muntah hijau.
demmm

BudAk hijAu said...

hahahhaha...xley blah dowh!

Hajime said...

HazirahMahadzir:
isk...
jgn a kutuk dia...
(sambil menghantuk2kan kepala ke dinding)

macha_sezs:
abih ler...
2 jumaat je lagi...

darkk25:
oh!
itu maksud die yg sebenar...
a'ah kot...
tomok tu pung dah cam indon dan bunyi nya...

Che Sue:
shh...
jangan a sebarkan...
malu i...
(blushing2)

kecik:
yeah!
itu yg saye mahu...
dan saye tau sasapudin 20 kali gande mau drpd saye...

macha_sezs:
ah!
aku dah siap kuar darah dah pung...

BudAk hijAu:
itu le pascal...

Kakmim said...

tomok ni aku x heran la
aku anti boy band cm c tomok nih
wakakaka

Hajime said...

Mira:
eh!
jgn a begitu...
aku boy band gak...
(smbil menari2)

♥ jυℓєѕ said...

jime boy band?

errkkksss....

Tny said...

Ada jugak chain letter kat ujung tu.. pasal konsert Rihanna!!! =P

Hajime said...

juliana shahida:
shh...

Tny:
ayuh!
sebarkan!

Anonymous said...

aku muntah2 dan hampir muntah darah. yea~

Hajime said...

violet:
aku sudah pun...
bukan hampir lagi...
=op