Monday, February 16, 2009

Wanita Hari Ini

Tadi aku berym dengan sasapudin. Biasalah. Gosip. Apa lagi kalau dah kami berym.

Topiknya dirahsiakan. Tapi ia mengingatkan aku kepada satu kiasan yang dibuat khas untuk wanita. Cuma aku tidak berapa ingat sangat.

Wanita ketika 18 tahun ibarat bola sepak.

- Dikejar oleh 22 orang lelaki.

*aku start 18 tahun pasal time ni tak kena sebat dah.

Wanita ketika 20 tahun ibarat bola tampar.

- Dikejar oleh 12 orang lelaki.

Wanita ketika 22 tahun ibarat bulu tangkis.

- Dikejar oleh 2 orang lelaki.

Wanita ketika 24 tahun ibarat bola ping pong.

- Ditolak atau direject antara 2 orang lelaki.

Wanita ketika 26 tahun ibarat bola golf.

- Dihantar atau dibuang jauh-jauh. Lagi jauh lagi bagus.

*sesuai juga dengan tema bahasa aku hari ni kan? aku cut short je... malas nak detailkan... patut panjang lagi... kepada wanita2 semua... peace... sekadar suka... aku tidak begitu... aku penchenta wanita... dun worry... wink2!

43 comments:

Sasha Sharifuddin said...

wanita setelah membuyung macam mana???

maka dia kembali lebih hebat dari wanita berumur 18..dia menjadi MILF!!heheheheh!

helomynameisjaye said...

meh aku tambah.wanita ketika berusia 28 tahun seperti bola2 api.abis terbakar semua lelaki.eh ryhme pulak.

yoshz said...

Semua perempuan mcm bola snuker. asyik tak masuk jer...bila kita taknak time tu la minum pulak.

Fadli Halim said...

aku rasa version ko terlampau cepat sgtlah...selang 2 tahun ajer...

version yg org citer kat aku camni pulak...

20thn - bolasepak (22org)
30thn - bola tampar (12org)
40thn - bola pingpong (2org)
50thn - bola golf (pukul jauh2...)

subjek ialah BOLA. tapi version ko ada bulu tangkis. mana mai?

wanita 26 thn dah nak pukul jauh2 kejam sangat tu bro... hahaha

MaSHee said...

Betul ker ko penchenta wanita ni...aku was2 ler..dan perasaaan curigaku mula muncul...wink..wink..ntah2????

kui..kui..kui..

oyett said...

wanita umur 20-30an - mengancam
wanita umur 30-40an - diancam
wanita umur 50an keatas - TAK BOLE CAM!!!

Hajime said...

Sasha Sharifuddin:
yup!
itu x dpt dinafikan...
tpkan..
milf tu ape ek?
(naive+innocent)

cik belacan melaka:
wah!
rhythm n talam!
menarik2...

yoshz:
ape yg ko merapik ni da...

fadli halim:
oh!
maaf!
pasal aku ingat2 lupe da...
btw...
subjek bukan bola...
subjek wanita!

aKu..DiA...kAmU:
betul...
(dgn mate yg bercahaya)

o-y-e-t-t:
menarik siut...
tq2...
ade lagi dok?

kecik said...

ouh.saye baru 20. maybe gadis berumur 20 tahun mcm ....
err...

xtau la.

hzrh said...

ah!
hajime seksi..eh,seksis wehh!!
demmit!

-bukanpeminatincikNOHbapakHajime-

xD

Hajime said...

kecik:
ah!
bola tampar...
masih hebat...
cume kengkadang ditampar2 la...
(bukan aku... aku penchenta wanita)
=op

HazirahMahadzir:
erk!
gue seksis?
-akuingatkaupeminatNOHbapakaku-

Anonymous said...

Antara kata lain, maksud ko...wanita adalah permainan kan..haha tak tau!

Wow, shasha...MILF!!!

Darkkadabra said...

same..aku penchenta wanita

antar komen mase ne..

tanda aku curi tulang..

Hajime said...

Hidemichimomotani:
ko mmg hebat!
bm spm ko sure a1 ni...
sasapudin milf?
skang tidak...
tunggu nak meletup je tu...
=op

Hajime said...

darkk25:
dem...
ko hantar komen masa ni...
iaitu time aku tgh balas komen!
so aku pung curik tulang gak a ek?
adeh!

Tny said...

Hisshkk!!! Tak baik tau.. yang umo #26 kena cmtu

:P :P :P

Hajime said...

Tny:
eh!
cik Tny dikecualikan...
wink2!

rawsktar said...

hazim. aku menyebok. aku rasa wanita umur 28 dan belum kawin ialah hot. hahahahha. pfftt. sekadar gurauan.

aku pun ym dgn sasa. mungkinkah topik yg sama?

gosip.

Hajime said...

MELanies:
ah!
sebab tu aku bg contoh smpai 26 jer...
=oD
erk!
tah!
(sambil bersiul dan memandang ke atas kanan)

Anonymous said...

aku rase antara bola tampar and badminton(?) tu..letak la futsal..10 lelaki.

kalau ko nak extend sket sampai umor 35 ke,ko letak ping pong bergu ke,beach volleyball ke..kesian wanita range umur yang tak masuk statistik ni.hehe.

Hajime said...

ninie.S:
tu a...
aku ingat nak sambung...
tp ak smpai ati...
(kaberline je ni... padehal x ingat baper org dlm sukan2 lain sebenarnye... + malas!)
=op

Sasha Sharifuddin said...

jime..
kalau bola golf tu kene kutip?

what does that say about lelaki yang mengutip bola itu?????

hehehehe.....

Hajime said...

Sasha Sharifuddin:
err...
pastu jual kat tepi jalan kan?

rawsktar said...
This comment has been removed by the author.
Hajime said...

Comment deleted:
ah!
kamu lagi!

Oimira said...

wanita sahaja? lelaki tiada kah?

Anonymous said...

memacam la ko...mana citer2 angker lagi ni?sila hiburkan ati gua yg jauh ni..kata gua takde life kann..uhuks!

Hajime said...

Ki Moira:
ada...
tp mane leh pos...
(ego2)

Che Sue:
angker ari khamis malam jumaat ya...
ah!
baiklah!
ku hiburkan hatimu...
lalalalalala...

Am said...

hajime adalah seorg penchenta wanita sejati. salah sorg dpdnya adalah niece dia. btul dok hajime-san?

macha_sezs said...

fui.gile hot ini topik.

konklusinye apaa??
perempuan itu sejenis permainan??

lalala~

mrblind said...

1st class idea lu..tak pernah pulak gua terfikir..

Fiziy said...

kau gile? umor 26 tahun tu masih sexy lg la. HAHA

BudAk hijAu said...

owh.ok..aku bru 23..so ok lagi la kn...hehehehe..

Hajime said...

Am:
ah!
(blushing2)

macha_sezs:
lalalalala...
(join skali)

mrblind:
biasak la...
idea aku sume 1st class...
(padehal copy paste je)

Fiziy:
adekah ko 26?

BudAk hijAu:
betul2...
ok lagi...
tunggu mase je tu...
=op

jajazuzu said...

25 1/2 xde? selamat ai...

Hajime said...

jajazuzu:
ah!
takpe...
lagi 1/2 taun je ade la tu...
=op

Johan said...

Ko start umur 18 tahun sbb tak kena sebat dah? So, 22 org lelaki kejar sorg perempuan tu sbb tak kena sebat?

Huh, nasib baik aku tak mcm 22 org lelaki tu.

Aku special.

Hajime said...

Johan:
ah!
pasal ko mmg kompom kene sebat!

Johan said...

Tak, kalau sama2 juvana tak kena sebat.

Hajime said...

Johan:
err...
pernah ko dgr ke "sama2"...
ko sure kene blame punye...

Johan said...

Eish ko ni.. Tak kena la.. Kalau consensual sex mana kena sebat..

Hajime said...

Johan:
aku tau...
tp nanti...
nak kaber line sume...
ko jugak kene blame nanti...
percayalah cakap ustaz...
=op

Johan said...

Hahaha.. Kalau aku bawak gi Filipina, dah boleh kawin dah. Tak payah nak tunggu lama2.

Hajime said...

Johan:
ah!
ayuh ke filipina!