Tuesday, February 17, 2009

Faksimiliti

"Eh, camana nak guna mesin faks ni ek?"

"Ala, kau follow je instruction kat situ."

"Aku dah buat dah. Tak jadi."

"Jum aku tengok kau buat camana."

Aku dengan malasnya bangun. Tengah layan Kamen Rider Kiva the Movie ni.

"Mana?"

Rakan sepejabatku pun mengikuti instruksi faksmiliti yang tertera di dinding.

"Hah. Kan sama aku buat tu. Ikut instruction tu kan?"

"Betul la tu. Dah faks la tu."

"Eh? Dah faks? Habis tu apsal kertas yang aku nak faks tu ada lagi? Bukan patut sampai sana ke?"

Ketika ini aku telah pun mengangkat kaki kananku ala-ala Kamen Rider Kiva ketika hendak membuat Rider Kick.

Sila lihat klip di bawah untuk melihat gaya aku ini. Saat yang kelima.



Gambar sekadar hiasan.

*kemaskini pantas+malas!

18 comments:

helomynameisjaye said...

haihhh...dulu aku pon ingt konsep fax machine mcm tu.tp kini tidak lagi!

dzul said...

haha..giler..sampai macam tu skali member kau tu..mmg nak kena side kick..

Hajime said...

cik belacan melaka:
erk!
seb baik bukan ko yg hampir kene rider kick aku...

Dzulkarnain Moahamd:
tu a pascal...
hampir...
so close...

Fiziy said...

speechless! member hang mmg priceless!

Sofi. said...

ha ha ha ha

Anonymous said...

Hoi...aku zaman jahiliah dulu pun ingat mcm tuh!!! Kat sekolah tak ajar!

Hajime said...

Fiziy:
tu a...
pastu die speechless...

sofi:
=oD

Hidemichimomotani:
ah!
degree ade tawarkan...
sarjana muda faksmiliti dan fotokopi...
=op

ila ni said...

haa nak nanges..kenapa masih ada insan mcm tu weh?? En.Hajime ajar lah dia dengan penuh kesabaran ye, kesian plak kt manusia2 begitu

kecik said...

jime
pekate ko serahkan mamat tu kat YOSHZ!
dia kan abang prihatin!

Qia Rosli said...

dulu aku pon penah mcm tuh. last2 pk blk. malu siot.

hzrh said...

ok.
mulai skrg,cara2 penggunaan faksimili harus dijadikan aktiviti mandatori dlm kokurikulum sekolah.
sekian.

xD

Nurain Kamal said...

hahaha. *kof kof*


sakit perut gelak!

Anonymous said...

wakakaka...tu aa mkn pedal ayam byk sgt aa tu...tu pasai bebal tak sudah2...

arianna adrizal said...

kesian kucen tu.
kijam!

macha_sezs said...

eh. bukan ke sepatotnye cam tu?

lalala~~

fine!fine!! lekcerer aku tak penah aja k~!! bukan salah aku~~

Wardrobe kita said...

Sengal..kesian dia..naif.

darkwing54 said...

jime..ko...adala.....kamen....rider....kiva.............raida kikku..............

Hajime said...

ila ni:
ye...
saye ajar dgn penuh kesabaran ni...
(smbil menggenggam penumbuk)

kecik:
yoshz?
prihatin?
haih...

kumbangkecil:
ah!
maafkan saye jike menyinggung perasaan anda...

HazirahMahadzir:
sokong!
dan saye cadangkan cadangan ditutup!

her:
erk!
jum2 gi jumpe doktor...

arianna adrizal:
bukan saya!
bukan saya!

macha_sezs:
a'ah...
memang camtu...
betul...
mesin faks tu rosak tu...


Qaseh.Darwisy:
tu a...
cam aku gak...
(dengan muke naive+innocent)

-zuh@ili-:
henshin!