Tuesday, December 30, 2008

Pramugari Terlampau

"Bila besar nanti kamu semua hendak jadi apa?"

"Ustaz!"

"Doktor!"

"Arkitek!"

"Cikgu!"

"Pramugari!"

Suasana sepi seketika.

Dialog ini berlaku di Sekolah Menengah Agama Rawang antara ustazah dan anak-anak muridnya.

Sekarang, gadis tersebut berjaya menjadi seorang pramugari. Beliau kakak iparku.

*betulkan? akak kepada abang ipar aku kira akak ipar kan? tapi memang selambe la dia... salute2...

MAS
Air Asia

*walaupun air asia lebih seksi... tapi aku lagi suke mas! kebaya tu... bagaimana dengan anda?

36 comments:

Rockaholic said...

dua-dua aku tak suke psl dorang kerek especially stewardess yg baru-baru.. dem!! prasan lawa..

Cinoi Lavigne said...

saya pun suka kebaya tu.ahaha.sounds gay.

Hajime said...

rockaholic:
eh?
gitu ek?
aritu ok je...
pasal ko bawak anak bini skali kot...
=op

Qi_Cinoi.Lavigne:
eh?
taste kite same...
kimia lagi...
=op

kecik said...

saye x suke.saye suka pilot.
ngeh.
*gelak gatal*

Anonymous said...

pramugari sajo kah??
pramugara nan ado???
dapat lak yang berjari cantik..wahh yum yum

mrblind said...

lu tahu dekat mana diorang nampak seksi..bila diorang sanggul rambut..seksi habis woo..

hzrh said...

ah!

*membayangkan seorang hajime berkebaya*


.......................


-.-"

John Doe said...

solid akak ipar lu.

Adexx Boxx said...

uoiiii hebat tue cita-cita...
memang up dated la...

dulu bila tanya adex nak jadi apa...

dengan riaknya bagitau
ketua setiausaha negara

damn!!

Darkkadabra said...

aku tak tahu kenapa joe doe hari ini teruja sangat..sampai tiga kali antar komen yg sama..

ah, saya suka yang berkebaya..

LiyanaHassan said...

aku suka mas lah.
lebih sopan oh.nnt kalau pki yg seksi tu nak tunduk xpsl2 nmpk yg tut2 tu.ble org pgg tahu mrh.haha.

kau rasa sesuai x aku jd pramugari?
haha.

cita-cita aku dulu mau jd pramugari lah.tp xkesampaian oh.
xth nk apply mcm ne? ekk.

kesian aku an.sgt la xpandai.

Einy~Carol said...

kaka kpd abr ipar ialah....sedara-mara

Hajime said...

kecik:
saye bukan gay occaayyy.....

orensangkuit:
dem...
cam dah jadik pos pramugara terlampau lak...
=op

mrblind:
pergh!
setuju...
die serlahkan bagian leher...
nyam2...
eh!
ape ni?
ape aku tulih ni?
x paham...
(naive+innocent)

this.is.not.me:
anggun occaayy...
menci!

John Doe:
biase2 saja...

adex sayang semua:
oh!
baguih tu...
jgn ade affair nanti sudah la...

darkk25:
itule...
teruja...
ah!
same la kite...

.liyana. | C E R I A |:
eh?
tu yg best tu...
err...
tut tu ape ek?
(naive+innocent lagi)
hmm...
sile hantarkan gambar keseluruhan anda yg plg sexy ke email saye...
sertakan sekali no phone untuk dihubungi ya!
=op

Carol~Lyzam:
aiseh...
camane tak terpiki...
kene edit la pos aku gamaknye...
=op

Darkkadabra said...

kaka kepada abang ipar? kaka pemain bola ke?

Hajime said...

darkk25:
yup!
kaka!
ac milan!
idup ac milan!!!!!
yeah!

Anonymous said...

e'eh...dia dah edit part kaka tu...mana aci!

Hajime said...

Hidemichimomotani:
erk!
mane ade edit da...

Izzah said...

saye pun suke kebaya.,lagi-lagi kalau saye yang pakai.wahaha:D

Kakmim said...

MAS

sbb body-cutting masih ada x mcm air asia main tangkap muat jer amik stewardess

pastu.. air asia.. selekeh.. dh la muka x berapa nk lawa... tak kemas lak tuh..

Hajime said...

Izzah Abd Malik:
ah!
sile hantarkan gambar anda berbaju kebaya!

Mira:
oh!
agak setuju gak la...

Don Balon said...

Kalau pakai tudung dengan jubah tabley ka jadi pramugari..??
Koi tengok airlines tok arab boleh je.. mengon la MAS n Air Asia...

Hajime said...

Don Balon:
ah!
diorang racist dowh...

Tny said...

Slumber lah akak tu.. mesti uztazah tu x abih2 beristighfar time dia dgr "pramugari" tu!!!

:D

Hajime said...

Tny:
betul2...
die sgt slumber!
tp die berjaye capai cite2 die tu...

Anonymous said...

gua suka...sexy...dulu berangan gak. nak pakai...hehehe::...betul ke tu kakak ipar, respek....:)mamapower

Anonymous said...

air asia sexy murahan...MAS...sexy tuuu:)mamapower

Johan said...

Kakak ipar = isteri kpd abg atau kakak kpd isteri

Kakak kpd abg ipar = kakak kpd abg ipar





Dulu aku gelakkan member aku masuk kuitho sbb org ckp kalau masuk kuitho, jadi pensyarah.

Aku ckp kat dia sambil bergulingan ketawa, "Ape kelass jadi pensyarah! Wakakkakakakka...!"

Skrg dia dah jadi pensyarah..

....aku?

Hajime said...

Anonymous:
ala...
kalau dha jadik stewardess...
pdsb tarak syiok a...

Anonymous lagi:
yeah!
mas2!

Johan:
oh!
so saya salah...
kakak abg ipar ye...
baiklah!
eh...
nanti ko lagi suppa dowh...
tah2 leh jadik tnc...
salute2...
p/s: siap dah kawen lagi tu...

Am said...

pejadah la kakak ipar ko plak. btul spt yg dikatakan johan tu. kakak kpd abg ipar ko adalah kakak abg ipar ko. kakak ipar ko kan ****y (kakak ipar aku gak). air asia mmg seksi tp tak semua cun beb. nak kata cun, MAS lg cun. tepuk dada, tanyalah ****.

Hajime said...

Am:
oh!
sahih dah la ni...
**** tu ape ek?
(naive+innocent)

Fiziy said...

MAS la best. Diorg pakai kebaya, br nampak curve badan tu. HAHA

dan cerita pasal pramugara terlampau ni, kau tau location penggambaran video itu dah dekat dgn rumah aku. HUHU

Anonymous said...

suka MAS sbb mas lagi sexy..
bj kebaya tu da cukup sexy dr pakai skirt pendek..=p

Hajime said...

Fiziy:
tul2...
aku pusing lebih 5 kali kalau lalu...
seb baik x jadik cam exorcist...
eh?
penggambaran ape ek?
(naive+innocent)

Nem0 o0h Nem0:
yeah!
setuju2!
nak ngk ur pic dgn kebaya!
=op

LiyanaHassan said...

wah!melampau.
sampaaai nak gambar paling sexy dan no telepon.
dh len je ni.
oh tut tu?lu pkir r sendiri.
haha

Hajime said...

.liyana. | C E R I A |:
kate nak aply stewardes...
=op

Rakyat Malaysia said...

walaupun pramugari MAS pakai kebaya,,,,tp still ade daya tarikan lah,,,,haha