Tuesday, December 23, 2008

I Am Iron Man

1. Do you think you’re hot?

hot a... aku bukan spesis reptilia... aku spesis karnivor...

2. Upload your favorite picture of you


3. Why do you like that picture?

ah! kachak bukan?

4. When was the last time you ate pizza?

pizza? aiseh... tak ingat a... kalau gula2 bentuk pizza leh kira dok?

5. The last song you listen to?

v-u-den - issai gassai anata ni ageru (best... sile tonton...)



6. What are you doing right now besides this?

programming... aku nak enable commport... stuck dowh... demmit betul...

7. What name you would prefer besides yours?

takde... hazim noh dah best dah... kalau nama panggilan lain la...

8.People to tag

1. yoshz
2. carol
3. darkk
4. made
5. tny

9. Who is number one?

rakan 15 taun... dia sangat hebat bloging... pergi la blog dia... jadi fan...

10. Number three is having a relationship with?

tah... lily kot... ya darkk?

11. Say something about number five?

ah! dia suka makan... blog dia pasal makan je... n dia menarik... saya nak ajak dia dating... (kaber balik pas kutuk)

12. how about number four?

no 4? rakan 15 tahun juga... dia kata dia mengolour komik cicakman sambil bercucuran airmata...

20 comments:

Cinoi Lavigne said...

wah.dah buat.bagus!

Hajime said...

Qi_Cinoi.Lavigne:
bagus je?
hadiah ke ape ke xde ek?
=op

Sasha Sharifuddin said...

ooo...macam ni laa you sekarang!!terang2 flirt dgn perempuan lain!
hmph!i emo..emo..EMO!!!!

SIAPA EMO!

tipah tertipu bang...*sob sob*

Einy~Carol said...

cam kenal ja gambo tu.eekekekeke... ;D

Darkkadabra said...

ah, lily tu bukan really..
aku ada hubungan dengan kamu sahaja..
auuww *blush*

Izzah said...

wau...

Hajime said...

Sasha Sharifuddin:
oo...
u kate i je ek...
abih...
u tu?
anak sape yg dlm kandungan u tu?
sape bapak nye?

Carol~lyzam:
ah!
tu a...
tq2 wat gambo ni...
n jgn lupe...
anda ditag!

darkk25:
ops!
u ni...
menci!

Izzah Abd Malik:
wee...
junior juice!

Anonymous said...

leh tahan...ingat Morning Musume je best dan cute!

Hajime said...

Hidemichimomotani:
ko leh tahan ek?
aku tak tahan dowh...
=op

yoshz said...

weh aku dah buat ler..

mahata said...

ah tag!

*memutarkan badan seperti ikan meliuk dalam air untuk mengelak kene tag*



...ah gagal!

Tny said...

Ewah!3x..
Cover line plak dia pastu..

Dammit!! Tetiba plak mmg br post N3 psl mknan scr belambak-lambak!!! ;P

Tny said...

Ehh.. itu vdeo J-pan ke?! Aiyakk!!! X leh concentrate lah.. gedix gilos!!!! Tp kiut!!!

Cr lagu ni.. nk buat ringtone.. :)

Hajime said...

yoshz:
tau...
dah aku pickup ape yg kat sebelah blog aku ni je...
ko dah update blog time tu...

mahata:
lenkali gune hikmat ruang tuan wujian...
peeccaaahhhh!

Tny:
ala...
ingatkan setuju dating2...
=op

Tny:
yup!
japan!
best a...
rase nak terjun masuk skrin je...
=op
dah dpt ringtone lagu ni?

BudAk hijAu said...

no 1..wakakakak..aku sokong!!

Tny said...

Belum.. br nk try kt ares jap g.. Awk dh ada mp3 lagu nih ke?

alif-mikail said...

tag?
tag?
tag?

peh!...

Hajime said...

BudAk hijAu:
oh!
saya tutup!
ada bantahan?

Tny:
mp3 xde a...
mp4 die ade!

alif-mikail:
pergh!

Am said...

i'm falling! (sila rujuk avatar aku)

Hajime said...

Am:
ah!
black!