Tuesday, December 09, 2008

Heroes

Semenjak kebelakangan ini, aku merasakan seperti ada sesuatu yang berlaku pada diriku. Adakah ini kerana gerhana matahari yang berlaku hari itu?


Aku tidak dapat memastikan punca dan apa yang berlaku pada diriku. Aku cuba memejamkan mata untuk memberhentikan masa. Tapi tiada apa yang berlaku. Aku cuba membaca fikiran rakan sepejabatku. Tetap tiada apa yang berlaku.

Tapi aku pasti aku mempunyai abiliti yang baru kerana aku asyik bermimpi satu benda yang pelik berulang kali. Gerak hatiku mengatakan ada sesuatu berlaku pada diriku.

Akhirnya tadi, ketika aku sedang menulis untuk pos ini, aku menjerit.

"Yaatttaaaa!!!!!"

Aku sudah tahu apakah abiliti aku. Aku berjaya menulis pos ini tanpa melihat papan kekunci.

Nama: Hajime
Abiliti: Menaip pantas tanpa melihat papan kekunci

25 comments:

mrblind said...

ceh..tak tengok keyboard pun boleh jadi heroes ke..

Anonymous said...

bpak aku boleh buat bunyi waktu dia tido, boleh jadi heroes tak?

Hajime said...

mrblind:
buleh2...

Encik Bibir:
ah!
boleh juga!
aku ada gak abilit tu...
leh celen ngan bapak ko sape lagi power...

Antusabun said...

hek eleh..ntah pape ntah

Anonymous said...

if abiliti tu...aku dah lama jadi heroes laaa...err heroin? err..er? ahhhh..tak best arr! bukan buley terbang2 sambil mkn karipap!

Darkkadabra said...

ternyata anda seorang yang mudah terpengaruh. Pasti anda selalu membeli nada-nada telefon diiklankan di tv.

Hajime said...

antusabun:
tul dowh...

Che Sue:
eh!
buleh ape terbang sambil makan karipap...
tp karipap mahal la kat atas kapal terbang tu...
beli bawak bekal je a...

darkk25:
erk!
ano...
ano...
(camane tau ni...)

Izzah said...

yeh!anda memang hero!*sambil angkat tangan.HI-5!!

Hajime said...

Izzah Abd Malik:
hi5!!!
eh?
hi5 roti ke ek?

Anonymous said...

wahhh hebat
leh arr masuk pertandingan menaip tanpa melihat koputer lepas ni

Anonymous said...

ceh.
aku boleh taip sebelah tangan je.
terror?

alif-mikail said...

peh! hero sungguh!

heroin...?

Hajime said...

orensangkuit:
ah!
pertandingan!
baik!

sarloamd:
pergh!
ko mmg power...
leh kite wat team superhero baru...

alif-mikail:
heroin?
jap nak carik...

indah-chan said...

haha..

manyak la heroes!

Hajime said...

valsa nine:
ah!
mmg ramai heroes ni...

alif-mikail said...

kalau aok angkat HEROIN.. baru terangkat kat tali gantung!

gile apa mau cari// hahahahah

Hajime said...

alif-mikail:
pergh!
dem...
ko mmg power...
aku tak terpikir heroin tu...
ice je aku tau...
ops!

Tny said...

Nak jadik salah sorang heroes ke? Hishhkk!!! X masuk akal lah cite tu.. padahal x paham jalan ceritanya.. :P

Hajime said...

Tny:
erk...
meh sini che cerite...
ape yg tak pahamnye...

Winn said...

kira heroes jugak la..tp ikutkan klu camtu org buta yg menaip pakai braille pon heroes arr..

Hajime said...

Ezwin:
eh?
tul gak ek?
ah!
ku akan berusaha tuk dapat abiliti itu jua kelak!

YIE[n] said...

saya pun tk tgk keyboard jgk
ambik cos secretarial

Hajime said...

YIE[n]:
x aci!
mmg amik skolah tuk heroes!

Tny said...

Errmm.. x ketahuan punca<<--org utara ckp! :D

Mumula tu cm orait.. pastu.. sumanya cm mixed up.. terus blurr..

Hajime said...

Tny:
ate ke ye ke deme?
(org peghok ckp)
=op
part mane tu...
saye selaku ahli heroes baru buleh menerangkan satu persatu...