Tuesday, December 09, 2008

Harry Potter?

"Weh, tengok harry potter jom!"

"DVD?"

"Wayang a."

"Wayang? Dah keluar ke yang baru?"

"Dah! Aku dengar semalam kat radio."

"Eh? Serius? Sebentar aku check internet ya."

Beberapa minit kemudian, kedengaran satu jeritan.

"RAIDA KICKU!!!"

(rider kick dalam sebutan orang jepun)

Kemudian kelihatan satu tubuh melayang dan terperosok di bawah meja.

"Apakah?"

"Dey! Hari Puttar! Transporter 3 la."

"Ye ke? Mana aku tahu. Aku dengar Potter je."

Sambil membersihkan bekas tapak kasut di baju.

Gambar diambil di internet, bukan di wayang ya.

14 comments:

Anonymous said...

ceh terkejut je
setahu beta tahun depan summer baru keluar harry potter.

hzrh said...

ahaha~
nmpaknye,hadiah bday paling ideal utk beliau adelah bekalan cotton bud selama seminggu..
xD

Fiziy said...

wah kali ni transporter naik basikal ke? gempak neh..

Hajime said...

yanhashim:
ah!
tu la pascal...

this.is.not.me:
oh!
idea yg menarik!

Fiziy:
yup!
dave mirra freestyle bmx tu...

Darkkadabra said...

tendang mu membuatkan hari ku ceria.

Hajime said...

darkk25:
aku menambahkan sedikit perisa untuk membuatmu lagi ceria!

Darkkadabra said...

lu tambah lagi kurang la..sebab dalam minda gua terbayang tiba-tiba ada orang melayang..tanpa jeritan..

dan gua rasakan lu la mamat yang dengar radio itu..haha

Hajime said...

darkk25:
oh!
ek?
aku tertibe rase nak tambah pas dgr lagu intro black rx versi animetal...
warghhh!!!!!
erk!
dem...
aku lak...

Anonymous said...

sian dia kena bersih tapak kasut kat baju...

garang..lalallala

selamat ari raya aji
bak daging sekilo

Hajime said...

orensangkuit:
erk!
mane ade garang...
i ni lembut orgnye...
auww...
ah!
selamat hari raya!
daging?
kupon ada bawak?

Anonymous said...

kupon tertinggal kat umah la bang..
lama dah berbaris ni...
kuikuikui

Hajime said...

orensangkuit:
hmm...
gi kaunter ujung tu...
minx kupon baru...

Winn said...

nasib baik member cukup bijak pegi check inet dulu..klu dia buta2 pecaya x ke naya da sampai panggung nanti.

Hajime said...

Ezwin:
tu la pascal...
harry potter patut next year...
seb baik ler...
kalau tak...
bertapak2 dah kat baju mamat tu...