Wednesday, March 18, 2009

Senandung Irama Musika


Marilah datang ke gig kedua Siren dan layarilah www.myspace.com/suarasiren.

03-28-2009 21:00 at Senandung Irama Musika Sa-Malaya
D’Marego Studio, Ampang Point, Kuala Lumpur.

Mengambil insipirasi memartabatkan nusa Bahasa Melayu, lahirlah gigs khas yang menampilkan empat kugiran2 muda-mudi yang gigih memperjuang dan menaikkan seni karya gubahan lagu dengan Bahasa Ibunda...

Tapi studio muat dalam 25 orang je. Buat suka-suka sahaja.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ini pula aku langsaikan tag daripada Cik Jules.

Do u think you' are hot?

Ah! Aku tak hot. Aku cool.

Upload a favourite picture of you:



Gives three reason why u like that picture:

1. Gambar armour aku yang terbaru. Armour-armour lain ada kat gudang simpanan.
2. Baru lepas berperang dengan Mandarin. Selesaikan masalah dunia.
3. Sangat stylo dan kachak! Tak dapat dinafikan bukan?

When was the last time u ate pizza?

Aiseh. Tak ingat la. Kalau Ayam Goreng McD Spicy ingat la.

The last song u listen?

Siren - Selamanya

What are u doing right now besides this?

Programming. Karaoke lagu selamanya. Bermain gitar sekali. Yahoo Messenger. Wah! Sangat Multitasking.

What name you prefer besides yours?

Honey. Darling. Chenta Hati. Tapi ini semua untuk perempuan panggil sahaja.

People to tag:

Aku tak tahu nak tag siapa. Pasal aku takut orang tu dah buat. So, sesiapa nak buat, silalah!

*yes! berjaya skip soalan2 yang lain!

3 comments:

♥ jυℓєѕ said...

thanx! :)

siren? best lagu band tu?

Darkkadabra said...

siren nie biase2 je. band biase2 dengan nyanyian biase2 terdiri daripada budak biase2, main muzik biase2..tapi sebb hajime ade..band itu jadi luar biase

dan sekali lagi aku mengular dan skip kerja. adakah menghantar komen ini boleh menyebabkan aku kantoi dengan boss?

Hajime said...

juliana shahida:
suppa!!!

darkk25:
ah!
betul3!
(jap lagi aku belanje air oren)
erk!
adekah boss anda melayari blog aku?