Thursday, March 05, 2009

Complaint... Complaint... Complaint...

aku terpanggei utk citer kisah aku nih sbb aku kesian kt si jime yg dahagakan darah tuh
at first, aku ingat aku create nick nih setakat nk tumpang baca ja *sigh*

Intro :

aku dulu budak teknik. ada budak form 4 n form 5 je (utk sesape yg tatau sekloah teknik)
tp sekolah aku special, student laki ada dlm 300++ tp student pompuan ada 42 org je
dorm laki ada dari block A sampai block F, aspuri ada 1 block je..
dorm yg dipakai hanyalah 3 (tingkat 1 je, tingkat 2 kosong dan tk pernah ada org naik)
bayangkan lah.. kalo pk balik mmg seram dah tp sbb masa tuh muda belia n kekawan ramai tkde le rasa apa apa
tp kalo parents or adek beradek visit mesti deme ada komen2 tk best i.e. gloomy la, tlg teman p toilet, mcm rumah hantu, etc.
aku tatau apsal bende2 nih tk trigger ketakutan dlm hati kami penduduk aspuri masa tuh
prolly, we just too young to give a damn

masa aku form 5, aku jadik ketua dorm (mak aku pon tk pecaya masa nih.. dia ingat warden tuh ada 'hal' ngan aku.. mmg pon)
jadik ketua dorm nih best gak la.. tp ada gak la benda2 yg buat aku turn off
dan salah satu dari nya bila aku kena jadik 'a good listener' atau 'a pacifier' (pompuan gadoh sgt tk best)
kira sometimes it takes me a whole lotta patience utk tadah telinga je la
aku jarang komen sbb aku jenis bukan suka sgt plays a shrink
tp plg aku menyampah bila ada aduan angker.. apa aku nk buat dowww
walaupon aku ada lah org pertama bangun kt dorm aku bukan org pertama bukak lampu
from there u can deduce that i am not gonna be ur conan/kindaichi on such cases/complaints

Complaint #1:

"Mon, aku rasa baik suh si F tido atas katil dia la.."

Jiran sebelah katil aku suka tido atas lantai. dari Form 4 aku tk penah tgk dia tido atas katil
alasannya dia kepanasan (dulu aku pernah tanya kt umah pon tido atas lantai? tp aku dpt pandangan mengerikan dr bebudak lain.. aku ingat umah dia tadak katil sbb according to kwn2 aku family dia nih less fortunate)
aku tk suka kuarkan perintah tanpa sbb so aku suh kwn aku si Pengomplen (complainer) nih explain

"ini bukan first time dow.. tp dh a few night s aku bangun nmpk sweet ppl (pocong) tido atas katil dia (which is sebelah aku.. jauh katil dia tk sampai selengan). aku bukan niat nk takutkan ko tp aku rasa tk best la asik terbangun and nampak. mlm td plg cilaka sbb bende tuh siap duduk and pandang keliling, selalunya bende tuh baring je"

so bayangkan perasaan aku masa nih.. ko rasa sape mangsa? Pengomplen?

Complaint #2 :

"Ada bunyi org jalan la, bukak air la kt Tingkat 2 (baca intro).. susah aku nk study" -> stok suka study pepagi/midnite

kes nih bagi aku tk teruk sgt sampai la aku pon kekadang terdengar tp aku buat dek
aku pass kes nih kt budak dorm aku yg semangat lebih sket utk siasat
apa korang rasa dia jumpa kt atas?

"berdebu kt atas tuh. ada 4 dorm penuh katil.. ada yg ada tilam ada yg tkde. tp satu tapak kaki pon tkde."

concluded, dh jd rumah deme le tuh

*thanx to hushay from sembangtoys... aku tak edit pun cerita dia... kasi ade keoriginalitian... (padahal malas nak edit)

11 comments:

Oimira said...

sekolah teknik! yeah

Qia Rosli said...

nasib baik aku ni tak pernah skola teknik. al maklum. IQ rendah. hahaha

mahata said...

"keoriginalitian..."

haruskah? cukup lah kan kalau ckp "originaliti".

Anonymous said...

wahhh angker! bagus..baguss
lengkali malas je..boh citer2 gini..

macha_sezs said...

owh.oke.malam ni malam jumaat.

time kasih ingat kan aku.

lalala~~

Encik Rasis said...

malam jumaat ada apa?










ahha! malam sunat... baru aku paham...

darkwing54 said...

aku nak citer mr boyak yg asik bersambung2 tuh dlm nih.....

hzrh said...

kerana kau incik Hajime,sy terpaksa tido kt bilik mak ayah smlm..
demmit!
xD
hari siang2 ni baru berani nk hntr komen..
ngahahahahahah~~

Anonymous said...

wahhh sib baik tak dok skolah asrama
lalalala takde hantu kat umah

n a r d indie winkie said...

gulp.. takutnya. tapi bese la ni. asal asrama jek, memang tak lari cite2 antoo.

Hajime said...

Ki Moira:
yeah!

kumbangkecil:
ah!
same la kite...
x skola teknik gak dulu...

mahata:
cukupkah kalau ckp originaliti saja?
kalau original bukankah lagi cukup?

Che Sue:
baik!

macha_sezs:
lalalalala...
(join seronok skali)

Encik Rasis:
malam sunat?
tuk org2 nak sunat ek?

-zuh@ili-:
tunggu...

hazirahMahadzir:
erk!
serius?
ni dah baper taun umur dah ni...
cian parent tu nak bergurau senda x dpt...
=op

orensangkuit:
umah xde?
umah lagi la byk...
pasal kat asrama dah byk sgt 'antu'...
smpai antu pun takut...

n a r d indie winkie:
biase...