Monday, March 02, 2009

Sekali Arab Da...

Adegan 1:

Si Mohd. Polan melancong ke negara Arab. Di sana dia menyewa kereta. Tiba-tiba keretanya habis minyak di tengah jalan. Seorang Pak Arab datang.

"Kenapa kereta ini?"

(setelah dialih bahasa dengan suara ala-ala Sizuka)

Si Mohd. Polan tidak tahu bercakap Arab. Puas dia memikirkannya. Akhirnya dia mendapat satu idea.

"Sadaqallahula'zim..."

(sambil menunjukkan tangki minyak keretanya)


Adegan 2:

Si Mohd. Polan sampai di sebuah kedai. Dia hendak membeli sesikat pisang. Seperti tadi, dia puas memikirkan bagaimana dia hendak menanyakan dengan pekedai tersebut.

Tiba-tiba ada seorang Pak Arab datang ke kedai tersebut dan membeli sesikat pisang.

Dengan pantas Si Mohd. Polan pergi ke hadapan kaunter.

"Makmuman. Makmuman."

Sambil menunjuk ke arah Pak Arab yang membeli sesikat pisang tadi.

*yea! kemaskini pantas+malas! dan sila enjoy video di bawah ini ya! sila tukar jumaat kepada sabtu untuk pekerja2 sabtu... =op


Jumaat & Isnin

10 comments:

Darkkadabra said...

ah, sangat pantas..updatemu =D

Anonymous said...

kalau babak beli nombor lak mcm mana gaknya!?

mrblind said...

erm..menarik..agak licik lu..ahhaha

Hajime said...

darkk25:
pantas tu name tgh aku...
hazim pantas noh!

Hidemichimomotani:
beli nombor ek?
hmm...
jahannam!
jahannam!
(smbil tunjuk ke langit atau api yg sdg marak)

mrblind:
biase...
licik pun name tgh aku gak...
hazim pantas licik noh!

macha_sezs said...

dem yuu.
adik aku cakap sebijik macam aku.

lolz

Hajime said...

macha_sezs:
err...
maka?

mahata said...

tipu.

nama tengah kau keji, hazim keji noh, bukan licik.

Hajime said...

mahata:
oh!
name aku sebenarnye panjang...
keji pun ade skali...
dun worry...

nuyuljana said...

hahahahahaha.

aku suka adegan satu.

sumpah lawak.

=))

Hajime said...

nuyuljana:
sile praktikkan jika minyak kereta anda kehabisan di arab ya!