Monday, December 13, 2010

Tipikal Melayu?

"Kau cina?"

"Aku? Melayu la."

Aku membuat 'dunk'.

"Kenapa kau ingat aku chinese? Sikit nya dark ni. And Tall. And handsome."

"Ceh!"

"Cepat ah! Aku chinese? Kenapakah?"

"Ye la. Kau main basketball. Main piano."

"Oh!"

Ketika zaman kegemilangan. Tekalah aku yang mana.

*ini kejadian benar-benar berlaku... accept part dunk tu je... aku lay-up saja... haha! so apa pula tipikal melayu? main bola? main takraw? time petang-petang kat sekolah lepak dorm tak buat apa-apa macam Yoshz? n tq to encik Amuro kerana mengemailkan gambar ini...

7 comments:

boyarque said...

Dari stail rambut, aku teka ko duduk paling kiri, hahahaah!

Mau tipikal Cina? Ah.....Farid Metro main Medicom, so adakah Farid dah masuk Cina? Kui3!

Hajime said...

boyarque:
mane...
aku xde pung dlm gambo...
haha!
xde ah...
aku ade...
later on baru reveal...
=op
ah!
tongges main s.i.c?
tongges juge chinesekah?

boyarque said...

mari main Macross, lebih multicultural.. Proto-Culture!!!

boyarque said...

Lagi satu, tinggalkan semua permainan-permainan yg menyebabkan anda lupa asal usul serta jatidiri bangsa Melayu.

Mari kita bermain permainan yg lebih hampir pada jiwa bangsa Melayu.

Marilah kita....REMPITTTTT!!!!!

Hajime said...

boyarque:
ah!
macross pun same je...
sumenye duniawi!
duniawi...
duniawi...
(echo)

boyarque:
yea!
tul2!
mari!
kite merempit!
err...
motor plg murah berapa riah ek?
n 1 more...
aku amik lesen motor jap ye...

Anonymous said...

haha...nerd jek..

mst anda ni yg tukang hamek gambo tu kan...

*melayu rempit xyah lesen la,,boyak pon xde,,

Hajime said...

c i k h u h u:
erk!
nerd yg kachak k...
uik?
salah2...
ade kat dalam gambo tu...
tul...
ah!
betul juge...
ayuh boyarque!