Friday, November 06, 2009

Para Wanita 'DC Comics'

Kemungkinan besar aku akan membuat tema hari Jumaat, 'Komik'. Ini kerana komik sudah menjadi sebahagian daripada hidupku. Atau boleh juga dikatakan aku sudah jadi sebahagian daripada komik.

Para Wanita 'DC Comics'

Sila teka siapakah karakter-karakter wanita super di dalam dunia 'DC Comics' di atas?

[Moral: Para wanita yang hot, sila pakai pakaian seperti di atas dan hantarkan gambar anda padaku.]

*siapa dpt teka dgn perfect akan ku beri hadiah... hadiahnya apa? adela... adela... yg dah mmg tau tu... senyap dulu...

7 comments:

macha_sezs said...

yg dah mmg tau tu... senyap dulu...

kalau dah senyap sape nak jawab?

hahaha~
nasib aku bijak merungkai trick Mahaguru Jime!

Darkkadabra said...

Wonder Gurl?

Aawawawawawa nobodi..nobodi..bot u.

darthmental said...

alaa.. aku baru nak jawab, haha.

sesungguhnya aku memang meminati para wanita DC tapi wonder woman tetap menjadi pujaan hatiku.. long live amazon! :)

Hajime said...

macha_sezs:
erk!
aiseh...
kantoi lak taktik aku ni...
isk...

Darkk:
tel me tel me tel me tu...
wan me wan me wan me tu...
ah!
demit!
aku terpengaruh...
maaf!
anda salah!
mereka bukan...
sunye...
ye-eun...
sunmi...
sohee...
atau yubin...
sile cube lagi ya!

darthmental:
fuh...
seb baik...
ok...
mase tamat!
sile jawab...
tp hadiah sudah tiada...
haha!
ah!
ww x best!
idup powergirl!!!
haha!

darkwing54 said...

zatanna la......

yon bakar said...

berangan la ko nak suh pompan pakai pakaian camtu n hantar kat ko. ko patut ckp kat wanita2 di luar sana, pakai pakaian camtu dan suh aku dtg amik gambar mereka. baru la aku anta gamba kat ko. ok tak? wakaka.

Hajime said...

-zuh@ili-:
ah!
akak z!

yon bakar:
oh!
menarik!
baiklah!