Monday, November 09, 2009

Aku & Miyabi...

Dolu-dolu, aku telah mengeluarkan mee segera jenama nama samaran aku di alam maya. Kini, ada artis lain yang mengidolakan aku hingga dia juga mahu mengikuti jejak langkahku. Sila lihat bukti di bawah.

Hajime

Miyabi?

Tetapi aku tidak kisah. Jika dia ingin keluar bersamaku seharian, lagi aku tidak kisah. Kalau tidak keluar ke mana-mana bersamaku seharian pun, tersangat lagilah aku tidak kisah.

[Moral: Benda-benda begini adalah lumrah bagi kehidupan artis. Maka aku akur.]

*aku dan miyabi tak dpt dipisahkan lagi... tapi aku tak kenal la model tu... siapa ek?

8 comments:

Darkkadabra said...

Sapa tu jime? Tak kenal aku.

Aku ingat ko sebut Miyabi Berryz.

macha_sezs said...

hahaha~

Perisa Ayam Babi, Yo!

macha_sezs said...

hahahaha~

baru aku perasan!!

lengkap dengan daun pisang!

Fiziy said...

huh? 50%halal. apekes ni?

aku rase yg tak halal tu ialah maria ozawa tu kot.. haha

indah-chan said...

perisa ayam babi? 50% halal?

sah sesat.

yang paling blue : pas susunya..

tolongla.. jgn pasarkan ke msia. jahanam padahnye.

haha.. 50% halal.. sesat2..

indah-chan said...
This comment has been removed by the author.
darthmental said...

ayam babi? camna la rupanya tu, haha.

Hajime said...

Darkk:
tah...
aku pun xtau sgt...
(naive+inocent)
berryz tu ape?

macha_sezs:
yup!
perisa baru...
kan skang diorang suke combine2...

macha_sezs:
ah!
itula yg plg best...
baru sampurrrnnnaaaa.....
(dgn melodi)

Fiziy:
aku rase yg x halal tu 50% selebihnye...
haha!

valsa nine:
think x smpai msia kot...
pasal sesat...
diorang xde garmin...

Comment deleted:
lame dah ko x dtg lawat blog aku ya?

darthmental:
oh!
die cam ayam...
tp ade cangkerang kat blakang die...