Monday, April 20, 2009

Apa Aku Pada Waktu Ini

Kali ini aku memperdengarkan lagu Siren yang baru. Bertajuk 'Apa Aku Pada Waktu Ini'. Khas untuk pengunjung blogku. Versi yang terkini. Tidak dapat di mana-mana tempat yang lain lagi.

Kalau boleh, aku harap anda semua dapat memberikan komen-komen yang membina. Komen sahaja di sini. Komen-komen anda amat dihargai dan insyaallah akan membantu Siren untuk maju kelak.

Sesiapa yang mempunyai akaun Myspace, silalah menambah Siren sebagai rakan. Jika tiada, layarilah www.myspace.com/suarasiren selalu untuk melihat atau mengetahui perkembangan Siren.

Dah banyak aku membebel. Anda semua sila klik button 'play' di player, atas kanan blogku ini. Aku telah sediakan dua player. Di bawah ini aku letak lirik untuk anda semua menyanyi bersama-sama.

Apa aku pada waktu ini

Apa aku pada waktu ini
Bukannya diriku pada waktu itu
Tiada dalam
Ingatanku

Waktu itu yang telah berlalu
Jangan cuba kau datang
Kepada diriku
Aku pernah berdoa
Kepadamu tuhan
Pada waktu itu

Terbangkanlah aku.. jauh
Hilangkanlah segala ingatanku
Aku mahu terus hidup

Tanpanya... ingatanku...
Ku tak mahu.. kembali
Pada waktu itu
Takkan mampu
Menahan

Sakitnya.. Membunuh.. jiwaku..
Pedihnya.. menyebak.. dadaku.....

Apa aku pada waktu itu
Ku tak mahu ada
Dalam memoriku

Terbangkanlah aku.. jauh
Hilangkanlah segala ingatanku
Aku mahu terus hidup

Apa aku pada waktu itu
Bukannya diriku.. lagi

Lirik: Shaf Siren
Lagu: Siren


Untuk mengetahui bagaimana lagu ini dicipta, anda boleh melayari blog Shaf di sini.

http://shafrizal.blogspot.com/2008/10/apa-aku-pada-waktu-ini.html

Sokonglah Siren di masa akan datang ya!

Tambahan:

Ulasan yang hebat daripada saudara Darkk.

http://darkk-avakadabra.blogspot.com/2009/04/reviu-cincai-apa-aku-pada-waktu-ini.html

Juga daripada Cik Yaya

http://cheyaya.blogspot.com/2009/04/apa-aku-pada-waktu-itu.html

Terima kasih banyak-banyak.

*sesiapa nak buat review kat blog dia... dialu2kan... nanti aku letak sini link!

21 comments:

♥ jυℓєѕ said...

lagu ni best dowh!!!

eLoDea^ said...

huhu!setelah sekian lama....besh2!!! keep up ur gud work papa!! hahaha!!!

Rahimin Idris said...

ok dari cermin.

Mazlina said...

ello2 :)

not bad!sedap didengari.good job!

bila next konserto/gig?

hzrh said...

nice!

tp

aku suka "dengarlah aku"..
hehe

Hajime said...

♥ jυℓєѕ:
tq bebyk drpd pihak siren...

eLoDea^:
yeah!
tima kasih gak...

rahimin idris:
ek?
baik!
tima kasih ya!

mashliner smiles:
tq lg drpd siren...
next konsert/gig bulan 6...
dtglah ya!

HazirahMahadzir:
oh!
begitu...
baiklah!
tq ya!

Mohamad said...

Best la, me like hehe..
ini bukan sepam lol

WorkingMama said...

aiseh..
bulan depan bos takde. boley bawak speaker ke opis. tolong jgn delete lagi. aku belum dengar ok.

Hajime said...

Mohamad:
tq2...
sokonglah siren di masa kaan dtg ya!

farah sr:
bule2...
tadehal...
peminat siren nye pasal...
=op

Jinrai Rezza said...

itu apa?
ini pulok?
arghhh bingong gue!
lost...
bwuek!
tak best la jime!
*lari nyorok dalam kebun pisang

Anonymous said...

tak best!

*padahal aku tak dengar lagi.haha.*

♥ jυℓєѕ said...

next gig bln 6? kat ne?

Hajime said...

Jinrai Rezza:
dem...
(smbil mengejar dan mencari Jinrai Rezza)

1412:
erk!
dem lagi...

♥ jυℓєѕ:
hmm...
kat pandan indah...
studio heaven...
nanti dah siap poster sume...
saye inform ya!

mrs popo~ said...

best2..hihihi..
download link tade? :P

Hajime said...

NaDiaHaNuM~:
erk!
hmm...
kalau pandai...
buleh...
wink2!

Mobilespeed said...

fuh...leh pinjam wat soundtrack komik ako...acah jer...

Hajime said...

Mobilespeed;
ah!
ade komik ek?
nak ngk!
nak bace!

adiepot said...

oh ini lagu yg radio friendly :D

Hajime said...

adiepot ketepot:
ek?
tq2!

|yanA Azizi| said...

hai!!..sorry, x dapat dgr sampai abes.
internet kat sini turun naek.huhu..
tp, separuh yang aku dengar, oke!.best, n bole layan.=P

Hajime said...

|yanA Azizi|:
ah!
tq2...
kalau nak lagu ni...
sile request ya!
(kepada org lain skali!)