Friday, April 24, 2009

Almari Ajaib!

Hari ini aku bawa anda semua ke salah satu sudut dalam bilikku.

*tapi bukan sudut pun sebenarnya...

Peringatan kepada semua, pos kali ini ada berbaur sedikit perasaan menunjuk-nunjuk+riak+takkabur.

Jeng... Jeng... Jeng...

Tada! (tak suprise pun kan? tak bukak pintu pun dah nampak...)

Decepticon!

Autobot & Kamen Rider!

Namakan karakter-karakter di atas jika anda hebat. Sila klik gambar-gambar di atas untuk paparan lebih besar.

*tapi kalau boleh namakan yang kat tingkat atas sekali tu... anda memang super hebat! aku pun tak bagi diorang nama lagi... dan ada lagi 1 voyager (saiz sederhana)... 2 deluxe (saiz biasa)... dan 4 legend (saiz kecil) tiada di dalam gambar...

19 comments:

Einy~Carol said...

sok gue culik beberapa figures nih! hakhakhak

little red shoe said...

jime..aku nk mintak 1 bebear graduation boleh? since aku grad, tade sape pun bg aku bebear seumpama itu..cuma bunga-bungaan yg akhirnya akan kering & layu ditasik madu.

Anonymous said...

agak² bleh bawa solat berjemaah dok?huhuhu.

Hajime said...

Carol~lyzam:
aku kunci!

fitqis:
bule2...
nanti aku kasik...
insyaallah...

Hidemichi...
solat berjemaah buleh...
solat jumaat pun bule kot...
rase dah lebih 40 org!

Darkkadabra said...

gua datang bakar almari lu jak lagi..

macha_sezs said...

eh.cane nak wat emoticon :drool: eh?

demmityu riak!!

hahaha

kecik said...

jime!
aku etrnampak teddy yang ade love tu.
ooooooooo.......

Hajime said...

Darkk:
ah!
aku kene amik insuran!

macha_sezs:
err...
xpe2...
ko tulih drool pun aku dah paham...
=op

kecik:
erk!
tu kan yg u kasik...
u lupe dah ek...
dolu2...
ingat dok?
(ayat kaber line)
=op

helomynameisjaye said...

ko collect plush toy juge ye.nnt aku carik satu patung rubah yang gebu untuk ko. :o

indah-chan said...

huhu. jime. tak sangka laki pun ade teddy2. tapi nape kecik. xbest. xleh peluk.

btw, xbek kalo wat hiasan. kamu kne men2 ngn diorg kalo nk malaikat stil masuk bilik kamu, jd tidaklah setan berkuasa. hehe. just a reminder.
ape pun, aku suka toys tu, blh aku men ngn amad, adik aku. hehe

Hajime said...

cik belacan melaka:
nak nak nak!!!

valsa nine:
erk!
ade...
ade 4!
sorang lagi x muat masuk dlm tu...
so duk tepi katil...
ops!
ah!
tima kasih...
saye mmg bermain2 dgn mereka!
cume encik2 tedi tu...
saye kureng bermain...
hmm...
camane ek?

Don Balon said...

memang ajaib..
tamboh2 banding dgn umur aok yang nok masuk 30 doh tu..kuikui..

Johan said...

wah, lemari baru. ko letak kat mana lemari ni? atas katil ke? bilik ko mana ada space lagi.
aku dtg tido umah ko pun terpaksa tido bwh katil.

Johan said...

valsa nine:
anda belum tgk lagi mcm mana hazim bermain dgn bear2 beliau. saya sampai dah menyampah.

Hajime said...

Don Balon:
ah!
umur sekadar nombor sahaja...
jiwa masih muda!
=op

Johan:
ade2...
space dah semakin beso...
ko xyah tido bawah katil dah...

Johan:
shh...
ko ni...
jgn smpai org lain tau...
nanti aku kasik tedi bear yg ko kate ko suke n ko main2 smpai pagi tu ek!

WorkingMama said...

wah!!

mmg riak!

Hajime said...

farah sr:
erk!
biase...
sekali skale...
=op

Johan said...

farah sr:
nampak aje mcm riak, tp hazim adalah seorg yg sgt peramah dan tidak lokek utk berkongsi. dtglah ke rumah beliau utk sama2 bermain pepatung beliau dan membaca komik2 beliau yg 5 lemari + 8 kotak itu.

p/s: zim, teddy bear yg aritu tu taw, minggu dpn aku turun.

Hajime said...

Johan:
ah!
(blushing2)
pembetulan...
komik2 sume dah diletak didalam laci n almari...
yea!
mari2...
lihat layout bilikku yg baru!
tedi bear tu aku reservekan tuk ko...
dun wory...