Wednesday, February 10, 2010

Sejarah: Peradaban Dunia

"Yoshz. Ada buku Sejarah dok?"

"Gilak ah! Study siut! Ni bukan Hazim ni. Baik kau serahkan Hazim yang sebenar! Mana kau kurung dia?"

Sambil mengambil penyangkut baju dan mengacu-acukan padaku.

"Demit. Aku Hazim la."

"Hazim? Dia mana reti study."

"Err... Memang la. Bukan nak study pung."

"Abih tu?"

"Aku tak leh tidur a."

"So?"

"So... Kalau aku baca buku Sejarah. Sure aku tidurnya."

Malam itu aku tidur dengan buku rujukan Sejarah Sasbadi tergolek di sisiku.

5 comments:

macha_sezs said...

haha.siapa2 pun sama aku rasa.

bedtime story!

Anonymous said...

hahaha jangan baca buku biologi konsep pembiakan mesti tak bleh tido punya

Hajime said...

macha_sezs:
oh yeah!
ayuh!
bedtime!

orensangkuit:
pembiakan?
bule saja tido...
gambo xray...
ape barang...
x real...
ops!

yoshz said...

hoh. buku sejarah aku dah hancur buat alas cerek letrek.

Hajime said...

yoshz:
eh?
bukan pakai water heater je ke...
yg ardzani gantung tp tak tutup...
haha!