Thursday, August 12, 2010

Sangat Angker K...

Aku cuak. Pelik. Seram. Dan kesemua perasaan yang sewaktu dengannya.

Kenapa? Nak tahu kenapa?

Kerana...

Matahari menyinari apa yang disayangi!

"Ibu pun macam matahari!"

[Kedengaran suara dari+mana+datang+suara+budak+aku+pun+tak+tahu+boleh+layan+lawak+bodoh+aku.]

Tak.

Macam ni sebenarnya.

Setiap kali aku bersemangat hendak menulis blog. Ianya mesti jatuh pada hari Khamis.

*ya... aku tahu... bukan tulis... taip... tapi kalau letak menaip blog... macam tak kachak sangat...

Apa-apa pun. Selamat berpuasa! Bukan ber'poser' ya!

Renung-renungkan! Dan... Selamat beramal!

2 comments:

Sasha Sharifuddin said...

*lost*

bukak la gtok!walaupun tak boleh gosip bulan ni..aku rindu laa nak sembang karut dgn kau!

Hajime said...

Sasha Sharifuddin:
ko lost season berapa sudah?
=op