Tuesday, October 13, 2009

Mop Lantai

Pos kali ini tiada kena mengena dengan mop lantai. Ianya kena mengena dengan 'Flash Mobs'.



Sila lihat video di atas. Itu dipanggil 'Flash Mobs'. Ada sedikit ketidakpuashatian.

1. Muzik tak secara semulajadi. Seperti disunting. Dimasukkan muzik selepas dirakam. Sila cari di Youtube, anda akan dapat lihat, 'Flash Mobs' lain, muziknya dimainkan disitu juga. Seperti di pasaraya.

2. Aku bukan 'racist'. Tapi bagilah dalam 10 orang tu, 3 atau 4 orang yang chumel. Ataupun sedap mata memandang.

*abihla aku kena pukul pasni...

Ada lagi. Tapi itu yang utama. Nanti aku akan cuba buat 'Flash Mobs' menari tarian Morning Musume seperti di bawah. Anda semua sila hafal step. Mana tahu boleh ikut sama nanti.



*kemaskini pantas pengaruh daripada sasapudin... ayuh darkk!!! kita buat momosu!

4 comments:

Sasha Sharifuddin said...

tak sabar rasanya aku nak tunggu flash mob momosu kau!hehehe!

agak2 lebih chumel dari ahli2 fan club 2PM kaaa??hahahahahahahahahaha!

macha_sezs said...

hahahahahaha~!!

nak cop jadi kameraman!

Darkkadabra said...

Gua dah keluar scene momosu ni. Dah matang.

Tapi sekali sekala. Apa salah nya. Ayuh!!

Sasha Sharifuddin said...

uh-oh jime..harapannya ahli2 flash mob kau tu nnt adalah sechumel ahli2 momosu ok?