Thursday, September 10, 2009

Sibuk!

Fuh...

Lama juga aku tak mengemaskini blog aku. Semenjak kebelakangan ni aku amat sibuk. Aku kena siapkan satu projek sebelum raya.

Adeh!

Tapi dalam kesibukan aku sempat juga bercucuk tanam. Silalah klik invitasi aku di Facebook ya! Sekarang bercucuk tanam di rumah sahaja. Facebook sudah dihalang di pejabat.

Adeh!

Aku juga sempat menonton Juken Sentai Gekiranger sehingga habis. 49 episod. Menarik. Bila dah mula menonton cerita, biasanya mesti ingin tahu kesudahannya. Tapi bila habis menonton, seperti biasa, perasaan syahdu menyelubungi diri. Rasa sedih. Tak dapat lagi melihat Mele beraksi. Sila lihat karakter bernama Mele. Sangat menarik karakternya dan kawaii!

Mele

Ah! Mele...

Macammana aku nak menonton K-ON ni. Tengok klip-klip di youtube pun aku sudah bercucuran airmata. Sudah pasti aku akan bercucuran airmata berganda di penghujung cerita. Sebab kena beli seperti gambar di bawah.

K-ON!

Isk...

Sekarang, rancangan Kamen Rider yang baru sudah bermula. Kamen Rider Double a.ka. W! Menarik! Tapi aku tidak berpuas hati dengan penamat Kamen Rider sebelumnya, Kamen Rider Decade.

Kamen Rider Double

Isk...

Aku juga membaca komik secara online sekali sekala. Salah satu komik yang kutunggu setiap minggu, 'Kimi No Iru Machi'. Macammana aku boleh melekat baca aku pun tidak tahu.

Kimi No Iru Machi

Adeh!

Macammana? Aku sangat sibuk bukan? Tu yang tak sempat kemaskini blog tu.

*sila dengar lagu di bawah... sangat care occay...

7 comments:

Sasha Sharifuddin said...

cemne kau baca kimi no iru machi?ada xtau pulak aku kau pandai baca nihongo...

Darkkadabra said...

weh. main jugak cucuk tanam. ada aku neighbour. hehe.

solnavo said...

haha,kemon abe hajime. K-on!!!!!!

macha_sezs said...

dah tulis kat sini balik??

welkam bek bro!

redeyes said...

add aku wei farm ville....patut la ko dah tak mo reply YM aku...ko sangat sibuk rupanyer...erm K-ON .....beli beli beli!!!!!!!!!!....kui3

yanhashim said...

Ahah ahah! Tipu tipu!
Kata nak update cerita seram.
ish.. marah ni marah ni!

Hajime said...

Sasha Sharifuddin:
wel...
biasak a...
aku kindergarden dulu kat okinawa!

Darkk:
ah!
mari2...
kite berjiran!

solnavo:
yeah!
k-on!
kawaii!!!

macha_sezs:
welkam2...
xde gift welkam ke ek?

redeyes:
add la aku...

yanhashim:
dah2...
ade tu...
jgn la mara2...
takmo tido luar...
haha!
=op