Monday, May 18, 2009

Tikus Bahaya

Encik Tikus Bahaya (bukan nama sebenar, sekadar nama panggilan manja di rumah) yang kachak (aku dipaksa tulis kachak, maka aku boleh dapat kurang 50% daripada harga barang yang aku beli daripadanya) ingin mengisi minyak motornya.

"Pam minyak nombor 14."

Sambil Encik Tikus Bahaya menghulurkan sekeping not RM 10.

Encik Bangla (juga bukan nama sebenar) yang menjaga kaunter terus mengambil rokok Dunhill 14, mengimbas harga dan terus memberikannya kepada Encik Tikus Bahaya.

20 minit kemudian, terdengar satu letupan yang amat kuat seperti sebuah stesen minyak diletupkan oleh Encik Tikus Bahaya.

Gambar Sekadar Hiasan (tiada kena mengena dengan Tikus Bahaya)

*credit to danger mouse daripada www.sembangtoys.com dengan ucapan... err... aku tahu kau lawyer... tapi... janganlah saman aku ya!

8 comments:

mrs popo~ said...

mmg harus dibom klu cmtu..hihih..

riderhenshin said...

jgn lawan DM bahaya dia tu..aku tau sebab aku dah try...hahahahaha

macha_sezs said...

hek??

ko meletop??

little red shoe said...

ahahahahahaha...

Anonymous said...

panas nampak?

darthmental said...

brrr... takutnya aku kat tikus tu. hahaha! :P

helomynameisjaye said...

hihihi..aku merasa kelakaran.

Hajime said...

NaDiaHaNuM~:
sudah setel dibom...

riderhenshin:
xde la bahaya sgt...
ko sauk je ketiak die...

macha_sezs:
tebabom!

little red shoe:
=oD

1412:
fuh...
(bukak baju... kipas sume...)

darthmental:
brr...
(mengigil2)

cik belacan melaka:
ah!
cuba anda lakarkan kelakaran tersebut...